Ilustračná foto: Pexels

Nasledovali dvojmesačné ťahanice medzi Nurulom a spoločnosťami. Nurul tvrdí, že všetko urobil správne a chyba vznikla na strane firiem. S eSIM kartou mal skúsenosti – jeho syn ju úspešne používal na výlete v Číne – a je presvedčený, že ju aktivoval správne.

Navyše mu, na rozdiel od manželky a detí, nedorazila správa „Vitajte v USA“. Mobilní operátori by podľa neho mali zákazníkov informovať o vstupe do roamingu, pretože keby správu dostal, okamžite by si uvedomil, že používa svoju skutočnú SIM kartu.

Ilustračná foto: Pexels

Sťažoval sa aj na to, že o ohromujúcich poplatkoch nebol informovaný dostatočne včas. „Prečo neboli vysoké účty nahlásené skôr, keď sa začali hromadiť?“ pýta sa. „V prvý deň našej cesty mi bolo stiahnutých 1 662,20 libry (1 899,50 eura).“

O2 údajne najprv so zákazníkom odmietol komunikovať, no z jeho účtu stiahli 13 231 libier (asi 15 119 eur), na ktoré si Nurul nárokoval návrat. „Všetci si navzájom prehadzujú zodpovednosť,“ dodáva, s odkazom na O2, Currys Business a Airalo.

Spoločnosť nakoniec oslovil Money Mail a po kontakte súhlasila so zrušením všetkých poplatkov. Uviedli: „Bohužiaľ, po tom, ako sa eSIM karta dodaná treťou stranou neaktivovala, boli pánovi Basherovi účtované poplatky za roaming počas cestovania v USA. Veríme, že pán Basher konal v dobrej viere, a ako gesto dobrej vôle sme súhlasili, že v tomto prípade upustíme od všetkých poplatkov.“

Nurul hovorí: „Je to obrovská úľava a som veľmi rád, že je to za nami.“ Dodáva, že jeho telefón je teraz opäť plne funkčný a pripojený.

Uložiť článok

Najnovšie články