Pred časom sme vás informovali o cestovateľovi, ktorý nevedomky v bratislavskej reštaurácii padol do turistickej pasce. Zaplatil poplatok, ktorý nemal. Aspoň sa ale dobre najedol. Existuje však podnik, z ktorého ľudia odchádzajú naozaj nahnevaní.
Zákazníci odchádzajú sklamaní a znechutení
Ak si na webe Trip Advisoru vyhľadáte pražskú reštauráciu Švejk restaurant, ostanete poriadne prekvapení. Má len 1,6 hviezdičky z 5 a z celkového počtu 1 948 recenzií je až 1 415 tých najhorších. To najpozitívnejšie hodnotenie získal podnik len od 98 ľudí.
Ľudia hneď v úvode ostatných informujú, že na tomto mieste nie je nič pekné ani dobré a jediné odporúčanie znie: choďte radšej niekam inam. Obsluha sa vraj k zákazníkom správa veľmi nevhodne a ide jej len o vytiahnutie peňazí z ich peňaženiek a je jedno, akým spôsobom.
Niektoré hodnotenia sú trochu miernejšie. V poslednom, ktoré pribudlo len pred niekoľkými dňami, sa píše, že to nie je až také zlé, no jednoznačne nedostanete jedlo v hodnote, akú platíte. Ďalší zákazník komentuje, že na obsluhu čakali 45 minút a žiadnej sa nedočkali. Obsluha neskôr skonštatovala, že štandardne sa čaká hodinu.
Ľudia upozorňujú na podvod
Ďalšia zákazníčka píše, že sa síce najedla, no všetko bolo zlé. Palacinky boli suché, iný pokrm bol zas výrazne presolený. Dokonca ani čaj nestál za nič a ani obsluha nebola milá.
Recenzia pridaná pred dvoma týždňami veľkým písmom a s výkričníkmi upozorňuje na to, že tu budete oklamaní a podvedení. Varuje, že sa z vás podnik pokúsi vytiahnuť peniaze za každú cenu a naúčtuje vám aj to, o čo ste nežiadali.
Podobnú skúsenosť popísal aj ďalší zákazník. Na bločku mal drahé jedlá, ktoré si ale neobjednal. Dokonca vraj platil aj za samotné sedenie pri stole. Čerešničkou na torte bola odvaha personálu následne si vypýtať prepitné.
Nahlásiť chybu v článku