Aj keď od pôvodnej obuvi, ktorú nosili ľudia v časoch života Ježiša Krista majú na míle ďaleko, nejak takto si dizajnéri predstavujú víziu „biblických topánok“. Ich podrážka je plnená svätenou vodou, nechýba na nich ani náboženský prívesok a predávali sa za viac ako 2700 eur. Nové tenisky so slávnym logom sa vypredali v priebehu niečo vyše minúty.
Zdá sa, že svet módy nikdy nespí. Dôkazom je nová kolekcia modelov topánok Nike Air Max s číslom 97, ktorá neskrýva inšpiráciou teológiou a jedinečným
Biela farba, krucifix na šnúrkach, odkaz na Matúšov žalm 14:25 a svätená voda v ich podrážkach. To je nový model exkluzívnej limitovanej edície topánok Nike Air Max 97, ktoré svet módy pobláznili natoľko, že aj napriek astronomickej cenovke sa podľa portálu Unilad vypredali v priebehu jednej minúty. Keďže však boli boli vyrobené v počte 24 kusov, nie je na tom nič nezvyčajné.
Ako sa cítil Ježiš, keď chodil po hladine vody?
Za ich návrhom a výrobou stojí kreatívna značka MSCHF z amerického Brooklynu a na kúpu svojich budúcich majiteľov lákali aj tým, že keď ich budú mať na nohách, ucítia, aké to je chodiť po hladine vody. Tento claim sa dokonca stal viac-menej aj skutočnosťou vďaka podrážke tenisiek plnenej tekutinou, ktorá má byť svätenou vodou sa môže každý majiteľ exkluzívnych tenisiek cítiť ako Ježiš.
Kreatívci z MSCHF pustili limitovanú adíciu Air Maxov do predaja 8. októbra a ich pôvodná cena bola takmer 1300 eur. Podľa portálu New York Post poslala skupina tvorcov v rámci propagačnej kampane 6 párov influencerom, medzi ktorými nechýbal ani raper A$AP Rocky. Následne išli do predaja, kde ich cena narástla.
Vypredané za niečo vyše minúty
Nateraz sú tenisky, ktoré nie sú oficiálnym produktom značky Nike, ich tvorcovia len nakúpili základnú verziu Air Maxov 97 a dotvorili ju podľa svojej vízie, vypredané. Podľa oficiálneho webu sa ale limitovaný počet dostane do predaja aj najbližších pár mesiacov vždy v druhý a štvrtý utorok v mesiaci. Ak po nich túžite, treba ich dostupnosť neustále sledovať, pretože nabudúce sa môžu vypredať ešte rýchlejšie.
A prečo vlastne tenisky vznikli? Hlava kreatívnej skupiny MSCHF Daniel Greenberg pre portál NY post prezradil, že viac-menej išlo o žart. „Zaujímalo nás, ako by vyzerala spolupráca s Ježišom Kristom. Sám som Žid a jedná vec, ktorú viem, je, že chodil po vode,“ povedal.
Unilad, NY Post, Hypebeast, MSCHF
Vývar za 3,90 € a ríbezľové pivo za 4 €: Našli sme najstaršiu slovenskú reštauráciu, po večeri sme ochutnali niečo nečakané
Outlet z kauzy slayáda začal veľkolepo, rýchlo sa z neho stala „nákupná zóna duchov“. Zákazníkov si užíval krátko
Budú počas vianočných sviatkov otvorené obchody? Reťazce hlásia zmeny, pozrite sa, ako to bude po novom
Šéf IĽP: Ficova vláda je asociálna a zbabelá. Bez ľudských práv sme len platiči daní a zdroje pre korporácie
Vianočné trhy u našich susedov sú ako z rozprávky: Na šunku za 6 eur sa tvorili rady, na cenu si dajte pozor
Psychologička Zuzana o alkohole: Fero Joke verejne priznal chybu a bol to správny krok, riskoval svoju reputáciu
Do Bratislavy lietadlom, do Košíc zase vlakom. Za 1 deň som porovnala oba spôsoby cesty, určiť víťaza je náročné
Nikola žije v Španielsku: Väčšina ľudí tu zarába okolo 1 300 € mesačne. Prenájom jednoizbového bytu v Madride stojí 1 000 €










Nahlásiť chybu v článku