Značka, ktorá kedysi symbolizovala prémiovú televíznu zábavu, sa vracia do hry. Streamovací gigant prehodnotil svoju stratégiu a obnovuje svoju starú identitu.
Vyzerá to tak, že značka HBO opäť ožije. Po dvoch rokoch experimentovania sa spoločnosť Warner Bros. Discovery rozhodla opäť zmeniť názov svojej streamovacej služby. Namiesto súčasného Max, ktorý mal pôvodne reflektovať širšiu ponuku obsahu, sa platforma už toto leto vráti späť k osvedčenému názvu HBO Max, píše web Variety.
Hoci zámerom rebrandingu v roku 2023 bolo osloviť širšie publikum a zdôrazniť spojenie s Discovery+, verejnosť si novú značku stále spájala s tou pôvodnou. Vedenie spoločnosti sa preto rozhodlo vrátiť k pôvodnému názvu. „HBO predstavuje prémiovú televíziu. Všetci to vedia, preto sme sa rozhodli túto silu znovu využiť,“ vysvetlil prezident a generálny riaditeľ spoločnosti David Zaslav.
Spoločnosť tiež uviedla, že zažíva svoje zlaté časy, keďže sa im za posledné dva roky podarilo zvýšiť ziskovosť o takmer 3 miliardy dolárov a len za uplynulý rok pribudlo neuveriteľných 22 miliónov nových predplatiteľov. Firma tak aktuálne smeruje k ambicióznemu cieľu — do konca roka 2026 prekonať hranicu 150 miliónov predplatiteľov, čo chce dosiahnuť práve aj vrátením sa k názvu, ktorý diváci poznajú lepšie.
HBO Max sa tak čoskoro opäť stane oficiálnym názvom obľúbenej streamovacej služby, pričom diváci si ešte ani nestihli poriadne zvyknúť na nový názov.
Internet zaplavili vtipné „meme“
Po tom, ako spoločnosť Warner Bros. Discovery oznámila, že názov mení späť na pôvodný, internet zaplavili vtipné „meme“, ktoré humorne reagujú na neustále sa meniaci názov streamovacej služby.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Nahlásiť chybu v článku