Foto: Instagram (donda_kawa)

Druhá skúsenosť herečky bola podľa nej ešte absurdnejšia. Počas ďalšej jazdy sa vodič hneď na začiatku spýtal, či sa veľmi ponáhľa. Keď mu odpovedala, že áno, povedal: „Nemám benzín.“„Prosím?!“ bola jej okamžitá reakcia. O niekoľko minút neskôr auto skutočne zastavil na výpadovke, motor zhasol a vodič vystúpil s tým, že ide pešo hľadať čerpaciu stanicu.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Dominika Fischer (@donda_kawa)


„Na výpadovke zastavil auto, lebo mu vraj zdochlo, a odišiel pešo hľadať benzínku. Hľadala som skrytú kameru, lebo som nechápala, čo sa deje,“ opísala Dominika. Po dlhom čakaní ho z diaľky uvidela, ako ťahá obrovskú bandasku s benzínom. Nalial ju do nádrže, no ani potom nebola jazda plynulá. „Vyrazili sme, ale ešte asi štyrikrát počas cesty auto zdochlo alebo odbočilo úplne inde. Cesta, ktorá normálne trvá desať minút, trvala hodinu,“ doplnila.

Kavaschová tiež uviedla, že situáciu sa snažila riešiť so zákazníckou podporou. „Riešila som to s Boltom, že tú jazdu nezaplatím… Ľaľa, strhli mi aj tak prachy,“ napísala s rozčúlením. Svoj príspevok uzavrela slovami: „Takže toto je moja skúsenosť. Je to nezodpovedná firma.“

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Dominika Fischer (@donda_kawa)

Rastúca nedôvera voči dopravnej službe

Skúsenosti, aké opísala Kavaschová aj ďalší pasažieri, vyvolávajú obavy z bezpečnosti jazdy prostredníctvom aplikácie Bolt. Viacerí používatelia na sociálnych sieťach upozorňujú na slabú kontrolu vodičov a nedostatočné riešenie reklamácií zo strany spoločnosti.

Uložiť článok

Najnovšie články