Obchody so známym bielo-červeným logom sú pri nákupe potravín pre mnohých zákazníkov voľbou číslo jeden. Jasne stanovený koncept s priestrannými predajňami a širokým sortimentom si najnovšie môžu užívať aj obyvatelia Topoľčian. V meste Kaufland otvoril svoju druhú prevádzku.
Stalo sa tak vo štvrtok 26. júna, spoločnosť o tom informovala v tlačovej správe. Nová predajňa na Bedzianskej ceste je v poradí už 85. obchodom veľkého nemeckého predajcu zo skupiny Schwarz Gruppe, pod ktorú spadá napríklad aj Lidl. Druhý topoľčiansky Kaufland má byť spojením moderných technológií, atraktívneho interiéru a efektívnych riešení.
Ako je už zvykom, predajňa má veľkorysú výmeru 2 570 metrov štvorcových. Kaufland sa v tomto smere na Slovensku drží zaužívaného konceptu a jeho obchody majú na základe stanovených podmienok minimálne 2 000 štvorcových metrov.
V meste, ktoré má zhruba 24 000 obyvateľov, tak ide o druhú pobočku. Podľa zástupcov spoločnosti reaguje reťazec na dopyt tamojších zákazníkov. „Chceme byť k našim zákazníkom čo najbližšie, aj preto sme v Topoľčanoch otvorili novú predajňu, ktorá je už druhou v meste. Reagujeme tak na rastúci dopyt regiónu,“ uviedla Nikoleta Lörincová, vedúca úseku Corporate Affairs spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
Súčasťou nákupného komplexu je aj takzvaná koncesionárska zóna, v ktorej sa nachádza lekáreň, trafika, predajňa s oblečením a reštaurácia. „Ide o prevádzky, ktoré sa štandardne v predajniach tejto kategórie nenachádzajú, zvyšujú však atraktivitu lokality, pretože návštevníkom prinášajú ešte viac možností na nákupy pod jednou strechou,“ dodáva Kaufland v tlačovej správe.
Kaufland expanduje
V minulom roku sa reťazcu podarilo otvoriť štyri nové predajne, konkrétne v mestách Bytča, Šamorín, Handlová a Zvolen. V podobnom tempe by údajne mal Kaufland pokračovať aj naďalej.
Ešte vo februári nám to potvrdili zástupcovia reťazca. „V tomto roku plánujeme otvoriť podobný počet predajní ako minulý rok, avšak závisí to od viacerých faktorov, ako napríklad získanie patričných povolení a podobne,“ uviedla pre interez vtedajšia hovorkyňa Lucia Vargová.
Pri Kauflande stále platí, že je pri výbere lokalít selektívny a „nepodlieza“ svoje zaužívané priestorové štandardy. Z tohto dôvodu zrejme nie je reálne, že ho uvidíme napríklad v menších obciach či málo frekventovaných oblastiach. Ako sa uvádza na webe spoločnosti, Kaufland sa zaujíma o mestá s viac ako 10-tisíc obyvateľmi, respektíve o spádové oblasti s počtom obyvateľov cez 30-tisíc. Ďalšou požiadavkou je spomínaná rozloha.
Nahlásiť chybu v článku