Foto: Instagram.com/kristinapelakova

Podľa ľudí to speváčka prehnala a vybrala si zlých ľudí, ktorí spolupracovali pri tvorbe vizuálu. „Veľmi lacná produkcia, niekedy naozaj treba povedať nie,“ znel ďalší komentár. „Hrôza. Ako toto niekto z produkce môže myslieť vážne, fakt nechápem,“ krúti hlavou neznáma žena.

Kritika padla tiež na outfit, ktorý má Kristína na sebe. Tá sa ukázala v priesvitnom overale a lesklom dlhom kabáte. „Všetko super, hlas bol vždy príjemný, aj všetko, ale preboha, kto vyberal oblečenie? Čo to vôbec je?“ napísala zhrozená fanúšička. „Spice Girls to dali lepšie. A pred 30 rokmi. A ten styling je tiež ako spred 30 rokov. Uf,“ vyjadril sa muž.

Videoklip pritiahol pozornosť, no za akú cenu

Niektorí dokonca zareagovali, že videoklip je zlý, no na druhej strane naznačili, že aj zlá reklama je reklama. „Akože… Musím uznať, že ma to zaujalo. Ale nie v dobrom smere. Ten vizuál je hrozný, mrzí ma to. Aj to oblečenie. Kristínka, si skvelá speváčka, ale toto je krok mimo,“ poznamenala žena.

Jeden fanúšik dokonca uznal, že to Kristína spravila schválne. „Ako… Teraz sa robia rôzne videá naschvál zle, aby to malo sledovanosť. Tak ja teraz neviem, či je to paródia alebo naozaj. Taká krásna žena, aj hlas… A oblečú na vás lacný kostým z Temu a vizuál z roku 2009. Asi aj AI by to lepšie zvládla. Prečo ste im to schválili?“ dodala žena.

Z komentárov „ako keby miestny secondhand robil promo na svoje kúsky,“ alebo „videoklip: konsolidácia na Slovensku začala,“ vyznievajú posmešky na Kristíninu adresu, ktoré sa nečítajú práve najlepšie. Speváčka je však na hudobnej scéne už dlhé roky, takže sa predpokladá, že si s tým určite poradí a prenesie sa cez to.

Uložiť článok

Najnovšie články