Foto: Profimedia, Instagram (marek_rozkos)

Rozkoš priznáva, že profily na sociálnych sieťach má, no nepovažuje ich za stredobod svojho pracovného či osobného života. „Áno, mám sociálne siete, ale ja sa necítim ako influencer a možno asi ani nechcem byť influencer. Pretože akoby… Nech ľudia žijú tie svoje životy a nemusia žiť ten môj. Alebo to, ako ja im to „influujem“, teda ako im to podsúvam,“ vysvetlil.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Sunrise studio (@studiosunrise)


Obsah, ktorý zverejňuje, sa väčšinou týka športu, rodiny a cyklistických výletov: „Pridávam niečo na sociálne siete aj ja, ale v zásade väčšinou je to charakteru športového a že tým možno by som chcel nejak pôsobiť na ľudí. A takého toho rodinného, že tam pridávam nejaké fotografie, „videjká“ z rodinných „tripov“, väčšinou cyklistických a tak. Ale že by som trávil vytváraním obsah na sociálne siete gro dňa, nemám na to čas ani chuť, ani energiu. Nie je to niečo, po čom by moje srdiečko pišťalo.“

Marketing verzus realita

Herec si uvedomuje, že dnešná doba je silno prepojená s online marketingom a peniazmi, ktoré sa v ňom točia: „Poviem to cez seba. Uvedomujem si silu sociálnych sietí v súčasnej dobe. Proste, tam sa deje marketing, tam sa dejú peniaze. Tak to proste je, toto je fakt, treba to prijať.“

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Let’s Dance (@letsdance.markiza)


Podľa neho však každý musí zvážiť, koľko energie, času a financií je ochotný tejto oblasti venovať: „A teraz ide len o to, hovorím, je to môj názor, že koľko času, energie, v konečnom dôsledku aj peňazí, je človek tomu ochotný dať.“ On sám si vybral cestu, kde sociálne siete využíva skôr ako bežný človek – na zverejňovanie momentov, nie na budovanie kariéry influencera.

Uložiť článok

Najnovšie články