Foto: Koykan

Črtá sa najpopulárnejším reťazcom s rýchlym občerstvením konkurencia? Na náš trh už čoskoro vstúpi známa chorvátska značka.

Súčasný slovenský trh s rýchlym občerstvením je definovaný prevažne stabilnými a známymi sieťami. V uplynulých mesiacoch sa viackrát špekulovalo o tom, že zabehnutú zostavu by v blízkej dobe mohli doplniť aj iní konkurenti typu Five Guys, Popeyes či Koykan. Pri poslednom menovanom je expanzia takpovediac na spadnutie.

Koykan je chorvátska sieť reštaurácií, ktorá sa, na rozdiel od väčšiny konkurenčných fastfoodov, zameriava na rôzne štýly kuchyne. V ponuke majú burgery, wrapy, gyros, falafel či burritos. Zaujímavosťou je, že mnohé pokrmy ponúkajú so zdravším a ľahším zložením. Podstatným aspektom ostáva, že tieto jedlá sú dostupné v takzvanej rýchlej forme. Takáto stratégia by mohla byť atraktívna hlavne pre mladších zákazníkov.

Informácie o vstupe na slovenský trh sa v médiách objavili ešte vo februári tohto roka. Ako teraz upozornil portál Aktuality.sk, prvé reštaurácie by mohli byť otvorené už čoskoro. Vyplýva to aj z pracovnej ponuky zverejnenej na webe Profesia.sk.

Prvé pobočky budú v nákupných centrách

Prvá slovenská prevádzka by teda mohla byť otvorená v známom shopping centre Eurovea. Podľa ponuky hľadá franšíza kuchárov, ponúkaný plat začína na úrovni 1 250 eur. Termín nástupu je stanovený na 1. júla, čo znamená, že k otvoreniu by teoreticky malo dôjsť počas najbližších týždňov.

Foto: Koykan

Ako uviedli Aktuality, druhá reštaurácia otvorí v bratislavskom Auparku približne v treťom kvartáli tohto roka. Chorváti majú v Európe smelé plány a nie je vylúčené, že dve bratislavské pobočky budú nasledovať aj ďalšie. Do konca budúceho roka by Koykan chcel mať aspoň 15 európskych prevádzok. Okrem Bratislavy cielia tiež na Prahu, Budapešť, Viedeň či Mníchov. Či sa však moderný koncept v našich končinách uchytí, ukáže až čas.

Čo sa týka samotných reštaurácií, tie by sa mali vyznačovať sviežim a priestranným dizajnom, pričom chýbať nebudú ani samoobslužné kiosky. Tie sa úspešne adaptovali aj v iných sieťach ako McDonald’s, Burger King či KFC, nakoľko urýchľujú objednávací proces a vydávanie pokrmov.

Uložiť článok

Najnovšie články