V známom vizuáli ju už v obchode budete hľadať márne. Najobľúbenejšia a najdôveryhodnejšia minerálna voda na Slovensku – Magnesia po 11 rokoch zmenila svoj vizuál.
Magnesia po novom dáva ešte viac do popredia logo leva, ktorý je s ňou od začiatku spojený. Je modernizovaný a pripravený na ďalšie roky, uviedla na sociálnej sieti LinkedIn zmeny Karolína Šimonová, Brand Managerka značky. Chcú naďalej potvrdzovať jej vedúce postavenie na trhu.

„Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky. Nové logo v prvom rade symbolizuje leviu silu prírodného horčíka. Sme presvedčení, že moderný dizajn potvrdzuje prémiovosť našej značky, okrem iného vďaka svojmu minimalizmu, použitiu metalických farieb a celkovému prevedeniu,“ objasňuje dôvody.
O novú vizuálnu podobu sa postarala medzinárodná agentúra FutureBrand.
Najnebezpečnejšia žena: Bola posadnutá sexom a vraždila mužov pre zábavu. Dostala tvrdý trest, stále je hrozbou
Budú vianočné trhy v Bratislave drahšie? Stánkarov zaťaží vyššia 23 % DPH, na ľudí tento rok čakajú aj výhodné ponuky
Mamička varí lacné jedlá, aby šetrila peniaze: Podľa ľudí je to ako krmivo pre psa, jej manžel sa správa zvláštne
Navštívili sme nádhernú dolinu a strašidelný hrad úplne zadarmo: Nájdete tu aj jaskyňu a priam dokonalú jesennú prírodu
Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože. O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli
Jedol psie žrádlo, celý čas bol nahý: Táto reality šou prekonala rekordy, milióny ľudí sledovali mučenie
Herci, ktorí boli počas natáčania Harryho Pottera vymenení: Niekedy to bolo fiasko, inokedy tvorcovia nemali na výber
Terapia červeným svetlom nie je zázračná, tvrdí odborníčka: Vedeckých dôkazov je málo a chýbajú, nie je to všeliek
ANKETA: Nepáči sa mi to, malo by sa to odstrániť. Slovákov sme sa opýtali, čo si myslia o Separovom sprejovaní v Himalájach
Komikov sme sa spýtali, čo hovoria na novú maximálnu rýchlosť chodcov 6 km/h: Budeme ju merať dvoma pohlaviami












Nahlásiť chybu v článku