Vo viacerých častiach Bratislavy treba v pondelok ráno počítať so zdržaním. Pre nehody sa tvoria kolóny. Informovala o tom Zelená vlna STVR na sociálnej sieti.
Na Moste Lanfranconi v Bratislave sa zrazilo osobné auto s kamiónom, blokujú pravý pruh. Na bratislavskej diaľnici D2 za tunelom Sitina smerom na Malacky skoro ráno narazilo auto do pracoviska cestárov. Úsek je podľa zelenej vlny prejazdný iba v ľavom pruhu. Pravý pruh zostáva uzatvorený aj v tuneli Sitina v tomto smere.
Ako upozornila, kolóna na D2 sa začína už pri križovatke s diaľnicou D4 od Maďarska a dokopy v nej vodiči stratia viac ako hodinu. Na obchádzke v Mlynskej Doline smerom na Patrónku sa v kolóne stojí približne polhodinu, v opačnom smere na D2 na vjazde do Bratislavy od Malaciek sa v kolóne čaká asi 20 minút.
Na D2 v smere do tunela Sitina blokuje pripájací pruh nehoda osobného a nákladného auta. Navyše, pravý pruh blokuje pokazený kamión. Na diaľnici D1 za Sencom smerom do Bratislavy na 23. kilometri je odstavené osobné auto, v kolóne sa tam stojí asi polhodinu. Zelená vlna upozorňuje vodičov, aby brzdili včas pred kolónou.
Analytik Potočár o úskaliach energopomoci: Človek s platom 1 500 eur ju nezíska, dôchodca s rovnakým dôchodkom áno
Najrýchlejší vlak na svete sa vznáša: Dokáže ísť takmer 1 000 kilometrov za hodinu. Výstavba je neuveriteľne drahá
Koučka Zuzana radí, ako si nájsť partnera: V tomto prípade sa sexu na prvom rande vyhnite, ženy robia dve chyby
„Prekliata“ diaľnica straší slovenských vodičov: Takáto cesta by ani nemala existovať, tvrdí expert Bazovský
Walt Disney nestvoril Mickey Mousa, vinili ho z rasizmu a zo sexizmu. Jeho zamestnanci organizovali „Snehulienkine orgie“
Otrávil vlastných vojakov, nazývajú ho Hitlerom 19. storočia. Napoleon rozpútal v Európe krvavé jatky
Viktória má len 20 rokov, bola na výcviku v Národných obranných silách. Brániť Slovensko by bol rozkaz, to sa nedá odmietnuť
Navštívili sme slovenský unikát, ktorý je skrytý pod zemou: Za vstup dáte 14,50 eura, celá Európa nám ho môže závidieť










Nahlásiť chybu v článku