A skutočne to tak môže byť, avšak jeho realizácia nie je vždy možná. Pokiaľ toto bude vykladať niekomu, kto grafickému dizajnu nerozumie ani len minimálne, bude to akoby ste močili proti vetru. Čím intenzívnejšie sa budete snažiť dosiahnuť svoje, tým viac a viac bude klient bažiť po tom, aby si presadil svoju ideu. Ak nemáte pevné nervy, rovno môžete zaklapnúť svoj MacBook Air, hodiť ho do koša a ísť sa živiť čistením bazénov.
Na tento fakt poukázala aj japonská grafická spoločnosť, ktorá sa rozhodla, že vyhovie všetkým požiadavkám svojich klientov a bude publikovať výsledok. Skutočne katastrofálny výsledok. Podľa spoločnosti, ktorá chcela prezentovať svoj produkt, nebol banner dostatočne vyzývavý, a tak grafikom poslali inštrukcie ohľadom toho, čo treba zmeniť. A grafici to všetko zmenili.
Takto vyzeral pôvodný obrázok

Ide o pomerne bežný banner, ktorý sa nijak extrémne nemyká štandardom. V európskej či americkej kultúre by možno úspech nezožal, no vrámci ázijských štandardov je úplne v poriadku a mohol by poslúžiť ako efektívne promo. S tým sa však nezhodovali zadávatelia zákazky.
A potom prišli inštrukcie

Najprv sa im znepáčila farba vlasov modelky, a tak ju chceli zmeniť na niečo odvážnejšie. Tiež si vyžadovali širší úsmev na jej tvári, pozadie pripomínajúce farmu a chceli poukázať na fakt, že ich produkt majú radi aj „neľudskí“ zákazníci. Produkt samotný chceli na obrázku výraznejší.
Takto vyzeral obrázok po úprave

To čo prišlo potom, bolo skutočne abstraktné a neuveriteľné. Avšak podľa všetkého to stále nebolo dosť.
Spoločnosť stále nebola spokojná

Pribudlo množstvo ďalších požiadaviek. Akonáhle spoločnosť zbadala, že jej grafici vyhoveli, vymysleli si ešte viac úprav a tie boli o to absurdnejšie. Nechýbali medzi nimi deti na high tech skateboardoch, notebook do pravej ruky modelky, obrovský digitálny mozog či Twitter vtáčik na strome.
A takto vyzeral výsledok

Môžete sa pokochať nechutným výsledkom, ktorý vznikol z toho, že grafik urobil všetko, čo videl na klientových očiach. A z toho plynie jednoduché ponaučenie. Pokiaľ si na nejakú prácu najmete profesionála, nechajte všetko na jeho uváženie a ozrejmite mu len to, čo považujete za nevyhnutné. Predsa len, niekto so školou a praxou vie určite lepšie posúdiť, čo je vhodné, vkusné a čo docieli efektívnu a úspešnú kampaň.
boredpanda.com
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať
Už malý detail vie ušetriť desiatky eur, takto si nastavte radiátory. Odborníci upozorňujú, čo je doma najväčší problém
Patrí medzi najlacnejšie lyžiarske strediská v Európe: Najete sa tu už od 5,5 eura, cena skipasu vás prekvapí
S analytikom Potočárom sme sa rozprávali o energopomoci. Boli sme na magických trhoch, očarili nás ponukou aj cenami
Doktorka Jana Boboková o zomieraní: Život nie je nutné za každú cenu umelo predlžovať. Musíme akceptovať, že bude koniec
Našli ho mŕtveho v hotelovej vani, stal sa tak členom „Klubu27“: Smrť Jima Morrisona je dodnes veľkou záhadou
Ženy mučil a hral s nimi najzvrátenejšiu hru, akú si viete predstaviť. Z vraha sa dvíhal žalúdok aj skúseným policajtom
Exdetektív Vachálek: Ak by bol Černák na slobode, niekto by si ho našiel. Koncom búrlivej mafiánskej éry je vražda Kuciaka
Vývar za 3,90 € a ríbezľové pivo za 4 €: Našli sme najstaršiu slovenskú reštauráciu, po večeri sme ochutnali niečo nečakané
Outlet z kauzy slayáda začal veľkolepo, rýchlo sa z neho stala „nákupná zóna duchov“. Zákazníkov si užíval krátko








Nahlásiť chybu v článku