Streamovacia služba Voyo sa pochválila v tlačovej správe novým míľnikom. Za necelé tri roky po vizuálnom a obsahovom reštarte pokorila hranicu pol milióna predplatiteľov.
„Prekročili sme ďalší významný míľnik – pol milióna predplatiteľov, z ktorého máme všetci obrovskú radosť. Voyo totiž považujeme za jeden z kľúčových projektov našej digitálnej transformácie a som veľmi rád, že sa mu darí,“ hovorí generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele a pokračuje: „Poďakovanie patrí všetkým, ktorí sa podieľajú na tomto úspechu, a najmä našim divákom za dôveru a čas strávený v spoločnosti atraktívneho obsahu služby Voyo. Stále narastajúci počet predplatiteľov nám len potvrdzuje, že ideme správnou cestou.“
Počet 500 000 predstavuje len používateľov s plným predplatným. Teda nezahŕňa ľudí využívajúcich službu v 7-dňovej skúšobnej dobe, či tých, ktorí sledujú tituly cez službu Voyo štart od operátora Telekom.
Voyo je najznámejšia streamovacia služba na Slovensku
Ako sa ďalej píše v tlačovej správe, streamovacia služba Voyo si zároveň už tretí kvartál po sebe udržiava status najznámejšej streamovacej služby na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov online kvantitatívnych prieskumov, ktoré pre skupinu Markíza pripravila spoločnosť 2muse, najväčšia nezávislá prieskumná agentúra na Slovensku.

Na otázku „Keď sa povie platený online videoportál, ktorá značka vám vybaví ako prvá?“ odpovedalo až 39 % respondentov, že práve Voyo. V porovnaní s marcom 2022 ide o nárast o 13 percentuálnych bodov. Celkovo až 60 % respondentov spomenulo Voyo medzi videoportálmi, ktoré im prídu automaticky na um. V oboch týchto parametroch, spontánna znalosť a prvá uvedená značka, tak Voyo predstihlo aj celosvetových hráčov, ako Netflix či HBO Max.
Posledný prieskum bol realizovaný na vzorke 1 000 respondentov vo veku 18-79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajúcu internet a sú konzumentmi online videoobsahu, vysvetľuje sa v tlačovej správe.
Voyo je streamovacia služba, ktorú na Slovensku prevádzkuje skupina Markíza. Koncom roka 2020 prešla kompletným vizuálnym aj obsahovým reštartom. Odvtedy zaznamenáva výrazný nárast počtu predplatiteľov. Voyo zároveň patrí ku kľúčovým projektom digitálnej transformácie mediálnej skupiny CME na všetkých trhoch, kde pôsobí.
Okrem televíznych programov v predstihu, ponúka používateľom prístup ku knižnici plnej filmov a seriálov z lokálnej i zahraničnej produkcie, populárnym športovým prenosom, či ďalšiemu prémiovému obsahu. Neustále prináša nové vylepšenia a funkcionality, pričom každý rok plánuje rozvíjať aj tvorbu exkluzívnych titulov.
Mesiac som žila zo 4,57 eura na deň: Potraviny ma stáli len 128 eur, podarilo sa mi to vďaka tomuto triku a bez obmedzovania
Klobása či placky stoja aj 12 eur, novinkou je výhodné menu. Boli sme na trhoch v Bratislave, takéto sú tohtoročné ceny
42 rokov hnila doma vo svojej posteli: Hedviga zomrela a zápach rozkladajúceho tela susedov nerušil. Nikto si to nevšimol
Navštívili sme nádhernú slovenskú dedinu, jedinú svojho druhu. Redaktorka vyskúšala novú linku Košice – Bratislava
Porsche sa na ojazdených pneumatikách rútilo až 150 km/h. Po náraze začalo horieť, Paul Walker vtedy ešte žil
Matúš prešiel vyše 25-tisíc kilometrov: Na výkaly v prírode treba lopatku, servítky zobrať so sebou. Slováci tomu nerozumejú
Odborník na energetiku Rastislav: Toto sú najväčšie chyby, ktoré ľudia doma robia. Ušetriť môžete desiatky eur mesačne
Punč za 3,50 € a šokujúci predmet za 4 €: Boli sme na vianočných trhoch, otvorili pred pár minútami. Takéto ceny vás čakajú
Len 30 minút od obľúbeného mesta sme objavili skrytý raj Slovenska: Mnohí ani netušia, aké klenoty ukrýva









Nahlásiť chybu v článku