Značky festivalu Pohoda a piva Zlatý Bažant sa pred 14-timi rokmi spojili s cieľom vybudovať na Slovensku festival európskeho významu a svetových kvalít. Od začiatku spolupráce v roku 2002 sa tento zámer podarilo naplniť a obe značky posilnili svoje vedúce postavenie najznámejších brandov vo svojich oblastiach na Slovensku. Spoločnosti HEINEKEN Slovensko a jej vlajkovej lodi Zlatý Bažant za túto skvelú spoluprácu patrí veľké poďakovanie. Po 14-tich rokoch sme sa dohodli na ukončení spolupráce. To zároveň znamená, že dvadsiaty ročník festivalu mení názov na Pohoda 2016.
Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky spoločnosti HEINEKEN Slovensko hovorí: „Sme veľmi hrdí na uplynulých úspešných 14 rokov kvalitnej spolupráce na festivale Pohoda. Nastal však čas posunúť sa ďalej a sme veľmi radi, že ho môžeme odovzdať v tej najlepšej kondícii. Festivalu, všetkým jeho partnerom a priaznivcom želáme veľa šťastia do ďalších úspešných ročníkov.“
Riaditeľ festival Michal Kaščák: „Aj vďaka Zlatému Bažantu mohli naši návštevníci na festivale vidieť mnohé veľké mená svetovej hudobnej scény, zároveň k nám HEINEKEN Slovensko prinášal aj viaceré pivné (Bažant Pub, Pohostinstvo) či kultúrne atrakcie (Bažant Kinematograf). Sme hrdí, že sme boli partnermi taký dlhý čas, bola to vynikajúca spolupráca. Značke ako aj jej zástupcom ďakujeme a prajeme všetko dobré.“
Aký partner sa v segmente alkoholických nápojov pridá k nášmu festivalu a ďalšie novinky Pohody 2016 prezradíme na tlačovej konferencii pred Pohoda Párty v stredu o 15:00 v Urban House.
Viac informácií aj na: www.pohodafestival.sk
Navštívili sme mimoriadne významné miesto na Slovensku celkom zadarmo: Pravdepodobne ste o ňom nepočuli
Beáta Jurík z PS: Fico poslal Putinovi vianočný darček. V stanovisku Slovenska chýba zmienka o územnej celistvosti Ukrajiny
Navštívili sme tradičné dedinské vianočné trhy aj so zabíjačkou. Stretli sme známych z detstva a ochutnali špeciality
Analytička Lauková o energopomoci: Dostane ju človek, ktorému zvýšili plat, dôchodcovia môžu mať problém
Miška a Denis zo Sexuálnej výchovy: Klitoris je oveľa väčší, ako si ľudia myslia. Toto urobte po každom pohlavnom styku
Ešte ho ani neotvorili, už nahnevali vodičov: Za tunelom Višňové nastáva zmena, mnohí vodiči majú hlavu v smútku
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať
Už malý detail vie ušetriť desiatky eur, takto si nastavte radiátory. Odborníci upozorňujú, čo je doma najväčší problém
Patrí medzi najlacnejšie lyžiarske strediská v Európe: Najete sa tu už od 5,5 eura, cena skipasu vás prekvapí
S analytikom Potočárom sme sa rozprávali o energopomoci. Boli sme na magických trhoch, očarili nás ponukou aj cenami








Nahlásiť chybu v článku