Každá značka má svoje unikátne logo, ktoré ju jasne vystihuje. Pri tých známejších stačí len pohľad na ne a okamžite viete, o akú spoločnosť ide. Universal Unbranding je séria fotografií, ktorá má ukázať, čo v skutočnosti ikonické logá znamenajú.
V tomto duchu môže logo sietí rýchleho občerstvenia McDonald’s znamenať obezitu a farebné olympijské kruhy môžu symbolizovať škandály spojené so športovcami. Logá vytvorila parížska umelecká skupina Maentis, ktorá je známa svojimi nápaditými paródiami.



















Pozri aj: Takto to dopadne, keď ľudia na internete uvidia video bez zvuku a rozhodnú sa ho sami nahovoriť
designyoutrust.com
Odporúčané články
Na trhoch v Nitre majú aj špeciálnu atrakciu: Ľudia chvália lacné lokše za 2,40 eura, kúpili sme aj mačku vo vreci
Košické vianočné trhy nám vyrazili dych. Oškvarky z kapra za 15 eur ľudia ospevujú, cibuľa za 1,5 eura prekvapila
Cheeseburger za 0 €: Boli sme na otvorení horúcej novinky. Sľúbili 1 000 jedál zadarmo, poriadne nás sklamali
Expert na hypotéky: Ľudia preplácajú úvery aj o stovky eur mesačne, ktoré vedia ušetriť. Pozor na kreditky či hazard
Mesiac som žila zo 4,57 eura na deň: Potraviny ma stáli len 128 eur, podarilo sa mi to vďaka tomuto triku a bez obmedzovania
Klobása či placky stoja aj 12 eur, novinkou je výhodné menu. Boli sme na trhoch v Bratislave, takéto sú tohtoročné ceny
42 rokov hnila doma vo svojej posteli: Hedviga zomrela a zápach rozkladajúceho tela susedov nerušil. Nikto si to nevšimol
Navštívili sme nádhernú slovenskú dedinu, jedinú svojho druhu. Redaktorka vyskúšala novú linku Košice – Bratislava
Porsche sa na ojazdených pneumatikách rútilo až 150 km/h. Po náraze začalo horieť, Paul Walker vtedy ešte žil









Nahlásiť chybu v článku