Žena z Bosny a Hercegoviny, ktorá navštevuje Chorvátsko každý rok, sa rozhodla napísať poriadne nahnevaný list, ktorý adresovala miestnym. Chorvátov obvinila z arogancie, chamtivosti a úpadku pohostinnosti. Ceny sú podľa nej absurdné a služby biedne.
Turistka z Bosny a Hercegoviny poslala otvorený list redakcii Crna Hronika, v ktorom sa poriadne posťažovala na dovolenku v Chorvátsku. Tvrdí, že chorvátsky cestovný ruch je na pokraji kolapsu a že za to môže túžba po zisku a arogancia miestnych. Pravidelná návštevníčka Jadranu tak po svojej tohtoročnej dovolenke na Makarskej riviére skutočne nešetrila kritikou.
Sťažuje sa na ceny a aroganciu miestnych
„Včera sme zakaždým platili 1 euro za toaletu. Žiadny problém, zaplatíme, pretože máme radi čistotu. Ale za to, akú pizzu ste nám naservírovali za 14 eur, skutočne hanba. Kečup a nič viac. Morské plody očividne zostali v mori,“ kritizuje turistka.
Aj napriek svojmu obrovskému sklamaniu z cien v Chorvátsku hovorí, že sa do krajiny na dovolenku vráti aj nabudúce, pretože prišla za morom. No vyzýva miestnych, aby boli viac hostiteľmi, aby sa viac usmievali a boli láskavejší, a predovšetkým, aby znížili ceny.
„Šaty som si kúpila od ženy z Bosny a Hercegoviny na pláži, pretože sa ako jediná usmievala. Buďte ako my, pretože pocit byť človekom má väčšiu hodnotu ako akýkoľvek účet,“ dodala na záver.
Nahlásiť chybu v článku