Megan Markle

Foto: Profimedia

Meno Lilibet nesie v sebe hlboký odkaz, je totiž poctou zosnulej kráľovnej Alžbete II., ktorá túto prezývku používala od detstva. Je to malý detail, ktorý krásne spája minulosť s tým, čo žijú dnes a ich rozhodnutiu opustiť kráľovské povinnosti dodáva ešte hlbší a osobnejší význam. Práve snaha o nový životný štýl sa prejavuje aj v ich pracovných aktivitách. Jednou z nich je nová značka „As Ever“, ktorá predstavuje kulinárske výrobky inšpirované domácim životom.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Meghan, Duchess of Sussex (@meghan)

Na zverejnených videách vidno Meghan a Lilibet, ako spolu varia džem z čerstvých jahôd, nielen ako matka a dcéra, ale aj ako súčasť uvedenia značky na trh. Prvé produkty – jahodový džem za 11 libier a med v limitovanej edícii za 22 libier, sa vypredali v priebehu niekoľkých minút, čo len potvrdzuje silný záujem verejnosti o projekt, ktorý spája rodinné hodnoty, autenticitu a štýlovo spracovaný marketing.

Autenticita ako marketingová hodnota

Súčasťou marketingovej kampane boli aj ďalšie vizuály. Zábery upravenej mrkvy, kvetov či večere pripravenej doma. Všetko podané s dôrazom na detail, estetiku a pocit útulného rodinného víkendu. Meghan tak dokázala spojiť svoj súkromný život s obchodným projektom bez toho, aby pôsobil umelo.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa @aseverofficial

O súkromie sa delia veľmi opatrne

Hoci Meghan a Harry zverejňujú len zlomok svojho rodinného života, práve tieto záblesky sú pre verejnosť mimoriadne cenné. Každý takýto moment, či už je to detská ruka držiaca ružu, alebo Lilibet pri hrnci s džemom, je dôkazom toho, že aj napriek odchodu z kráľovskej scény zostávajú v centre pozornosti. Zároveň si však stále držia zdravé hranice medzi súkromím a verejnosťou, čo je v dnešnom svete nielen obdivuhodné, ale aj nesmierne odvážne.

Uložiť článok

Najnovšie články