V najväčšom prieskume spotrebiteľskej dôvery si slovenskí zákazníci opäť volili značky, ktorým najviac veria. V rámci kategórie Balených vôd vyhrala prírodná minerálna voda Magnesia toto ocenenie už tretíkrát po sebe. Marketingový program Dôveryhodné značky je jediný na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, v ktoré majú spotrebitelia najväčšiu dôveru.
Napriek tomu, že slovenský trh prechádza v posledných rokoch rôznymi výkyvmi ako vojna, pandémia, či zmeny nákupného správania zákazníkov, tisícky slovenských spotrebiteľov rozhodli o tom, že značka Magnesia má pre nich v kategórii Balených vôd stále najväčšiu dôveru. „Práve v zložitých časoch je kľúčovým faktorom pre úspech značky silné puto so zákazníkmi. My sme naozaj vďační, že puto medzi Magnesiou a našimi zákazníkmi kontinuálne rastie, veď čo si môže značka priať viac ako spokojných zákazníkov, ktorí dôverujú jej produktom,“ uviedol Karol Ponesz, country manager spoločnosti Mattoni1873.

O minerálnej vode Magnesia
Magnesia je prírodná stredne mineralizovaná voda so značným obsahom horčíka (172mg / 1 l) a nízkym obsahom sodíka (len 5mg /1 l). Čerpá sa z prírodného zdroja z hĺbky okolo 100 metrov. Je prírodným zdrojom horčíka, ktorý prispieva k zníženej miere únavy a vyčerpania, k normálnej funkcii nervového systému, k správnej funkcii psychiky, ale aj k normálnej činnosti svalov. Minerálna voda Magnesia je vhodná na pravidelnú konzumáciu bez obmedzenia.
Vďaka vzácnej kombinácii horniny hadec a oxidu uhličitého, v podloží hlbinného zdroja minerálnej vody v Slavkovskom lese, je jej zloženie naozaj jedinečné. Tento unikátny zdroj prírodného horčíka si slovenskí spotrebitelia vybrali za najdôveryhodnejšiu balenú vodu v 8. ročníku ankety Dôveryhodné značky. „Magnesia je naozaj jedinečná minerálna voda, ktorá sa rodí v hlbinách prírody a je nezameniteľnou súčasťou portfólia spoločnosti Mattoni 1873. Tretie víťazstvo ocenenia Najdôveryhodnejšej značky je potvrdením kvality nášho produktu a značky, ale rovnako tak usilovnej snahe kolegov prinášať unikátny produkt pre našich zákazníkov. Nesmierne si toto ocenenie vážime a ďakujeme zaň,“ dodáva Karol Ponesz.
Marketingový program Dôveryhodné značky, v spolupráci s agentúrou NielsenIQ, monitorovali a ocenili značky produktov, ktorým spotrebitelia najviac dôverujú. Tento rok hodnotilo 2000 respondentov rôznej vekovej kategórie, z rôzne veľkých obcí až 700 značiek v 85 kategóriách. Do prieskumu boli zahrnuté značky, ktoré sú tými najsilnejšími na trhu.
Šéf IĽP: Ficova vláda je asociálna a zbabelá. Bez ľudských práv sme len platiči daní a zdroje pre korporácie
Vianočné trhy u našich susedov sú ako z rozprávky: Na šunku za 6 eur sa tvorili rady, na cenu si dajte pozor
Psychologička Zuzana o alkohole: Fero Joke verejne priznal chybu a bol to správny krok, riskoval svoju reputáciu
Do Bratislavy lietadlom, do Košíc zase vlakom. Za 1 deň som porovnala oba spôsoby cesty, určiť víťaza je náročné
Nikola žije v Španielsku: Väčšina ľudí tu zarába okolo 1 300 € mesačne. Prenájom jednoizbového bytu v Madride stojí 1 000 €
Magické trhy blízko Slovenska nás očarili ponukou aj cenami. Klobása je o polovicu lacnejšia ako v Bratislave
Analytik Potočár o úskaliach energopomoci: Človek s platom 1 500 eur ju nezíska, dôchodca s rovnakým dôchodkom áno











Nahlásiť chybu v článku