Platnosť vládneho nariadenia, ktoré umožní daňovým dlžníkom vyhnúť sa pokutám a úrokom z omeškania, nie je totožná s termínom, odkedy môžu títo dlžníci začať splácať svoje záväzky voči štátu. Upozornilo na to Ministerstvo financií (MF) SR s tým, že v súvislosti s tzv. daňovou amnestiou sú dôležité tri rôzne dátumy.
správy od nás budete mať ako prví.
Samotné nariadenie vstúpilo do platnosti 1. októbra tohto roka. Polročná lehota na doplatenie dane, dodatočné priznanie alebo zaplatenie priznanej dane však začína plynúť až od 1. januára a končí 30. júna budúceho roka.
Rezort financií upozorňuje daňovníkov
„MF SR dôrazne upozorňuje daňovníkov (daňových dlžníkov), že ak svoj daňový nedoplatok, zaevidovaný k 30. septembru 2025, uhradia pred 1. januárom 2026, nebudú sa na nich vzťahovať ustanovenia daňovej amnestie,“ uviedol rezort. V takom prípade budú musieť dlžníci okrem istiny zaplatiť aj sankcie.
Mária sa s rodinou presťahovala do Kataru: Ulice a parky sú klimatizované. Škôlka stojí aj 8 500 eur ročne
Takto vyzerá zákulisie ikonického pivovaru. Denne pripraví desaťtisíce fliaš, videli sme aj obrovskú sladovňu
Potápač našiel schody na dne mora, dodnes sú záhadou. Japonská Atlantída rozdelila vedcov na dva tábory
Katastrofa priehrady Vajont: Prívalová vlna mala silu ako dve hirošimské bomby. Zabila 2 000 ľudí, telá trhala na kusy
Simon a Juli precestovali Afriku na motorke: Tankovali sme za 2,80 za liter. Na konci cesty sme si povedali svoje „áno“
Maďarský Černobyľ sa zaradil medzi najväčšie katastrofy: Milióny ton toxického bahna zaplavili obce, zomreli aj deti
Ján fotí medvede: Na záber som čakal 2 mesiace, uživiť sa tým je náročné. Prvý stret bol veľký zážitok
Ničivý výbuch zmenil luxusný hotel na dom hrôzy. Je tam vraj brána do pekla, ubytujete sa v ňom aj dnes













Nahlásiť chybu v článku