Podnik je v Sydney obľúbený a pýši sa viac ako 700 recenziami na googli. Doposiaľ sa v nich objavovali hlavne početné chvály. Jemnú kritiku majitelia občas získajú za prehnané ceny a, ako je bežné, raz za čas priletí aj horšia recenzia.
Čo však bežné nie je, je skúsenosť s obedom, ktorý pred tromi dňami skončil na stole dvoch zákazníčok. Ako píše Daily Mail, o svoj zážitok sa podelili v recenziách a odišli poriadne zhrozené.
„Myslím, že vzhľadom na to, čo sa dnes stalo, by som mala mať možnosť nedať ani jedinú hviezdičku,“ napísala jedna zo žien v recenzii. „S mojou tehotnou kamarátkou sme si tu dnes dali obed a v jej šaláte sa nachádzal divoký, odporný, mŕtvy potkan.“
Mŕtvy potkan v šaláte
Podobné hodnotenie zanechala aj druhá žena z dvojice — samotná budúca mamička.
„Jedla som svoj kacudon a v prílohe som našla mŕtveho potkana. V tom momente som mala za sebou už asi polovicu obeda. Bolo to nechutné a neprijateľné. Všetci, ktorí boli v reštaurácii prítomní, vstali a odišli.“

Reštaurácia sa hosťom hlboko ospravedlnila.
„K incidentu skutočne došlo a jeho príčina je momentálne predmetom vyšetrovania. Reagovali sme primerane a naďalej prijímame ďalšie opatrenia,“ uviedli zástupcovia podniku v odpovedi zákazníkom.
Ako dodali, po objave mŕtveho zvieraťa okamžite zakročili. Dobrovoľne nahlásili udalosť miestnemu Úradu pre potraviny, privolali profesionálne služby na kontrolu škodcov a reštauráciu dočasne zatvorili, kým neprejde dôkladným čistením.
Všetci zamestnanci zároveň absolvujú opätovné školenie z oblasti hygienických protokolov a manipulácie s potravinami. Majitelia sa zaviazali aj k posilneniu interných kontrol dodávateľského reťazca.
„Uvedomujeme si, že len slová nestačia. Našou zodpovednosťou je teraz konať rozhodne, zlepšiť naše štandardy a obnoviť dôveru, ktorú do nás táto komunita vložila. V spoločnosti Tatsuya si kladieme vysoké nároky, a keď zlyháme, berieme to vážne. Sme odhodlaní robiť veci lepšie. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie,“ uviedlo vedenie podniku vo svojom vyhlásení.
Napriek verejnému ospravedlneniu a prijatým opatreniam však reštaurácia naďalej čelí lavíne negatívnych hodnotení. Od chvíle, keď sa recenzia objavila, pribúdajú na googli prevažne nízke recenzie od znechutených zákazníkov.
Mnohé z nich sa však objavili až po medializácii prípadu v spravodajských kanáloch, akými je 9News. Dá sa preto predpokladať, že aspoň časť komentárov pochádza aj od ľudí, ktorí o prípade počuli, hoci podnik nikdy osobne nenavštívili.
Káva za 3,60 eura nám udrela do nosa a nevoňala: Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože
Prirovnávajú ju ku Kate Middleton, takto ju mal Putin žiadať o ruku: Kto je Alina Kabajevová, údajná nová cárovná v Kremli?
Ste tu za hodinu, najete sa od 5 eur: O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli, musíte ho vidieť
Detské nosové vakcíny proti chrípke boli fuč za pár hodín. Vieme, kedy príde posledná dávka, niektorí rodičia sú zúfalí
Budú v sobotu na Sviatok Všetkých svätých otvorené obchody? Pozrite sa, ako to bude po novom, reťazce hlásia zmeny
Radik bol postrach Ruska: Škrtil 90-ročné ženy, tvrdil, že ich to nebolí a len sa chcel najesť. Náhodou ho zachytilo video
Boli sme sa v Bratislave zaočkovať proti covidu bez registrácie: Rad nemal konca, ľudia vtipkovali o kukurici. Na toto sa pripravte
Urológ Ján Švihra: Vo vybraných prípadoch má obriezka stále veľký zmysel. Takto by mala vyzerať správna hygiena „tam dolu“
Brat za Brata zbiera údaje možno aj o vás. Redaktorka bola 21 dní v top exotickej destinácii, výdavky ju prekvapili
Objavili sme klenot, nikdy ste o ňom nepočuli: Prešli sme sa po najstaršom drevenom moste v Európe a navštívili unikát












Nahlásiť chybu v článku