foto: HELL

Výherkyňa si prišla po svoj Mercedes z Trnavy, do hry sa zapojili desaťtisíce ľudí.

Najväčšia súťaž značky HELL o viac ako 1 000 cien je ukončená. Hlavnou výhrou bol úplne nový Mercedes AMG A35.

Súťaž prebiehala od 17. februára do 13. apríla 2025 prostredníctvom súťažných plechoviek HELL v limitovanej edícii s ikonickými tetovaniami Michele Morroneho. Okrem spomínaného Mercedesu AMG A35 bolo možné denne vyhrať jedinečné bundy, tenisky a cestovné tašky HELL. Medzi ďalšie výhry patrili aj mobilné telefóny iPhone 16 alebo dokonca exkluzívna večera s Michele Morronem v Taliansku, ktorá sa uskutoční už v júli.

Kampaň, akú trh s energetickými nápojmi ešte nezažil

Najväčšia súťaž v histórii HELL patrila medzi najzaujímavejšie kampane na trhu s energetickými nápojmi. Celkovo prebiehala v 10 krajinách, čím dávala možnosť zúčastniť sa ešte väčšiemu počtu spotrebiteľov. Cieľom súťaže bolo ponúknuť zákazníkom nezabudnuteľné zážitky a exkluzívne ceny, čo sa aj naplnilo.

Emócie, lojalita a veľké poďakovanie

Adrienn Popovics, marketingová riaditeľka spoločnosti HELL ENERGY Hungary Kft., povedala: „Táto súťaž bola najväčšia v histórii HELL nielen z hľadiska veľkosti, ale aj spôsobu, akým dokázala emocionálne pohnúť miliónmi ľudí. Touto kampaňou sme chceli vrátiť časť lásky a lojality, ktorú každý deň dostávame od našich spotrebiteľov. Bolo nám potešením odovzdať hlavnú cenu osobne a už teraz sa tešíme na večeru s Michele Morronem v Taliansku – bude to dôstojným zakončením kampane, ktorá poskytla skutočný zážitok.“ 

Majiteľka nového Mercedesu AMG A35, foto: HELL

Záver vo veľkom štýle

Celkovo bola kampaň podporená silnejšou marketingovou komunikáciou ako kedykoľvek predtým, a to predovšetkým televíznymi reklamami, veľkolepými vystúpeniami, digitálnou kampaňou a aktivitami na sociálnych sieťach.

Značka HELL je tak naďalej odhodlaná ponúkať svojim spotrebiteľom nielen vysokokvalitné produkty ako na Slovensku, tak aj v ostatných krajinách.

PR článok HELL
Uložiť článok

Najnovšie články