Ilustračná foto: Unsplash

Namiesto nízkeho počtu hviezdičiek prišiel vysoký počet falošných rezervácií.

Nie každá nepríjemná skúsenosť z hotela končí jednohviezdičkovou recenziou na internete. Niekedy si človek povie, že to, že sa tam už nikdy nevráti, bude najlepšia odpoveď. A potom sú tu tí, ktorí si zvolia veľmi netradičný spôsob pomsty.

Presne ako 28-ročný Japonec z mesta Izumo. Ten sa po neuspokojivom pobyte rozhodol zariadeniu pri letisku Haneda ukázať, čo si o jeho službách myslí. Nie slovami, ale činmi. Podľa portálu Tokyo Weekender si v ňom rezervoval celkovo 580 izieb a následne rezervácie zrušil.

Hotelu ostali prázdne izby a strata stotisíc eur

Izby si rezervoval cez množstvo rôznych e-mailových adries a pod falošnými menami. V očiach hotela to spočiatku vyzeralo ako boom záujmu, realita však bola úplne iná. Izby ostali prázdne a hotel prišiel o značnú časť príjmov. Polícia odhaduje škodu na viac ako 17 miliónov jenov, čo je v prepočte približne 100-tisíc eur. Muža zadržali minulý týždeň.

Z práce rovno na políciu

Vyšetrovanie odhalilo, že muž pracuje ako laborant v nemocnici a falošné rezervácie vytváral aj zo svojho pracovného počítača. Tvrdí, že neposkytol žiadne falošné údaje a k činu sa zatiaľ nepriznal. Podľa japonských médií sa všetko začalo ešte v novembri 2023, keď bol ubytovaný v danom hoteli. So službami ani s personálom vraj nebol spokojný. Namiesto sťažnosti si zvolil vlastnú verziu pomsty.

Hotel situáciu nekomentoval. Podľa dostupných údajov však ide o jeden z najväčších prípadov škody spôsobenej falošnými rezerváciami v Japonsku. Otázne je, či si muž svoju akciu stále užíva, alebo už ľutuje, že namiesto recenzie stavil na pomstu vo veľkom štýle.

Uložiť článok

Najnovšie články