Foto: Twitter - Reuters (reprofoto)

Nová sieť reštaurácii otvára už v nedeľu.

Spoločnosť McDonald’s sa po 30 rokoch rozhodla opustiť ruský trh, a to z dôvodu invázie ruských vojsk na Ukrajine. 850 reštaurácii po celej krajine mal odkúpiť doterajší držiteľ licencie Alexander Govor. Hoci licenciu už stratil, nebráni mu to, aby otvoril svoju verziu populárneho fastfoodového reťazca. Dnes odhalil nové logo, píše BBC.

Logo, ktoré vyzerá pomerne zvláštne, sa skladá z kruhu a dvoch čiar. Tie majú predstavovať hamburger a dve hranolky, čo by však, ruku na srdce, zrejme nikomu z nás pri pohľade naň ani len nenapadlo.

Logo symbolizuje kvalitu

„Zelené pozadie loga symbolizuje kvalitu produktov a obsluhy, na ktoré sú zákazníci zvyknutí,“ uviedol hovorca firmy Sistema PBO. Hoci má nový ruský fastfood otvoriť svoje brány už túto nedeľu, verejnosť stále nepozná jeho názov.

Uvažuje sa údajne nad názvami ako „Tot Samyi“, čo v preklade znamená „To isté“, či „Svobodnaya Kassa“ (bezplatná pokladňa). Spoločnosť McDonald’s sa však rozhodla aj naďalej zachovať svoju ruskú ochrannú známku a taktiež má možnosť odkúpiť svoje reštaurácie do 15 rokov späť.

V Rusku sa nachádza aj doslovná kópia McDonald’s s názvom Strýko Váňa. Jeho logo je v podstate iba otočené a mierne pozmenené. Podobný osud postihol napríklad aj Starbucks, ktoré plánuje nahradiť Starducks.

Uložiť článok

Najnovšie články