Facebook umožní používateľom vypnúť politické reklamy. Informoval o tom šéf sociálnej siete Mark Zuckerberg. Používatelia Facebooku a Instagramu budú môcť vypnúť politickú reklamu po tom, ako sa im zobrazí, alebo ju môžu zablokovať v nastaveniach. Tí, ktorí si zablokujú reklamu, ju budú môcť tiež nahlásiť, ak sa im bude zobrazovať aj naďalej.
Novinku zavedú v stredu, pričom sa bude týkať reklám od kandidátov a organizácií súvisiacich s politikou, voľbami a sociálnymi otázkami. Firma plánuje počas najbližších týždňov sprístupniť funkciu pre všetkých používateľov v USA a na jeseň by ju mohli začať využívať aj iné krajiny.
Zuckerberg tiež vyzval ľudí, ktorí sa ešte nezapísali ako voliči pred novembrovými prezidentskými voľbami, aby tak urobili včas. „Verím, že Facebook má zodpovednosť nielen za to, aby zabránil potláčaniu voličov
Vývar za 3,90 € a ríbezľové pivo za 4 €: Našli sme najstaršiu slovenskú reštauráciu, po večeri sme ochutnali niečo nečakané
Outlet z kauzy slayáda začal veľkolepo, rýchlo sa z neho stala „nákupná zóna duchov“. Zákazníkov si užíval krátko
Budú počas vianočných sviatkov otvorené obchody? Reťazce hlásia zmeny, pozrite sa, ako to bude po novom
Šéf IĽP: Ficova vláda je asociálna a zbabelá. Bez ľudských práv sme len platiči daní a zdroje pre korporácie
Vianočné trhy u našich susedov sú ako z rozprávky: Na šunku za 6 eur sa tvorili rady, na cenu si dajte pozor
Psychologička Zuzana o alkohole: Fero Joke verejne priznal chybu a bol to správny krok, riskoval svoju reputáciu
Do Bratislavy lietadlom, do Košíc zase vlakom. Za 1 deň som porovnala oba spôsoby cesty, určiť víťaza je náročné
Nikola žije v Španielsku: Väčšina ľudí tu zarába okolo 1 300 € mesačne. Prenájom jednoizbového bytu v Madride stojí 1 000 €










Nahlásiť chybu v článku