Henrieta Balázsová / /
Prečo musíme byť svedkami takýchto vecí...

Ľudia si pred 100 rokmi možno mysleli, že v roku 2018 sa budeme premiestňovať teleportom, budeme mať liek na rakovinu a budeme žiť oveľa dlhšie. Žiaľ sa mýlili. Miesto tohto všetkého nám vo svete vyrastá mládež, ktorá sa rozhodla, že svoj voľný čas nebude tráviť učením sa alebo podnetnými rozhovormi s priateľmi, ale… jedením pracieho prostriedku.

Áno, čítate dobre. Spomínate si ešte na #icebucketchallenge? Áno, bola to tá zvláštna výzva, kde si mali ľudia na hlavu vyliať vedro s ľadovou vodou. OK, uznávame, že pôvodný účel mal byť charitatívny, na čo sa neskôr zabudlo, no pôvodná myšlienka robí túto výzvu aspoň akceptovateľnou.

Čo však akceptovateľné nie je určite za nijakých okolností je hit, ktorý aktuálne valcuje všetky sociálne siete – #tidepodchallenge. O čo ide? Načo písať siahodlhé rozpravy o primítovnom nápade, stručne a jasne povedané: šľachetným cieľom tejto novej výzvy je zjesť gélovú kapsulu na pranie. A cieľ? Takisto veľmi vznešený – nepovracať sa.

View this post on Instagram

Tidepod carb cap! #tidepodchallenge #tide #tidepod

A post shared by Nigel's Hotbox (@nigelshotbox) on

Ak by vás zaujímalo nejaké racionálne vysvetlenie tohto trendu, ktorý je u mládeže aktuálne najväčším hitom – nedáme vám ho, pretože ho nepoznáme. A pravdepodobne ani neexistuje. Ide o zúfalú snahu upozorniť na seba? Alebo ukázať svojim rovesníkom svoju nebojácnosť? Nech je to ako chce, primárne sa táto výzva začala šíriť na Youtube. Našťastie, Youtube všetky tieto videá začína sťahovať, nakoľko spoločnosť Tide upozornila na obrovské riziká tejto „zábavky“ a upozorňuje na to, že deťom môžu zostať následky na celý život, v najhoršom prípade sa tento experiment môže skončiť až smrťou.

Ako však vieme, deti sú veľmi vynaliezavé a keď ich nepodporí Youtube, siahajú po ďalších možnostiach, ktorých majú neúrekom. To je dôvodom, prečo je celý Instagram, Facebook či Snapchat zaplavený videami či fotkami detí, ktoré si práve pochutnávajú na gélových pracích kapsuliach. Vyzerá to nejak takto:

Dobrú chuť!

A ak by ste radšej video… Nech sa páči.

https://www.instagram.com/p/BeJszhxgavz/?tagged=tidepodchallenge

Chutné, však? Pred novým „trendom“ už samozrejme varujú aj spravodajské relácie…

Samozrejme, čo by to bol za virálny hit, keby sa už nestihlo nájsť aj zopár vtipálkov, ktorí si z neho uťahujú. Tak napríklad:

Nájdite niečo, čo sem nepatrí…

https://www.instagram.com/p/BeKOJwCFt_s/?tagged=tidepodchallenge

Niečo pre fitness nadšencov: „Takto vyzerá clean eating v roku 2018“

https://www.instagram.com/p/BeKSUMilOoG/?tagged=tidepodchallenge

Čo bude ďalšie?

View this post on Instagram

#tidepodchallenge

A post shared by Jeremy Getson (@memes_for_cleveland) on

A tento obrázok zachytáva dôvod, pre ktorý by ste sa mali zamyslieť nad tým, aký zmysel má platiť zdravotné poistenie.

Samozrejme, nemôžeme všetky deti hádzať do jedného vreca. Dôkazom toho je tento rozkošný chlapec, ktorý celému svetu vysvetlil, ako by mala taká #tidepodchallenge vyzerať. Prosíme o viac takýchto detí vo svete.

Čo si o tomto chorom trende myslíte vy?

Pozri aj: 4 z najbohatších ľudí na svete a ich cenné rady o tom, ako vychovávať deti

 

Všetko začína v tvojej hlave
0
Komentovať (0)