Koláž: vľavo - Twitter: @melonconsumer, vpravo: MovieStillsDB

Squid´s Victory vraj s netflixovým seriálom nemá nič spoločné.

Čínska streamovacia služba čelí vlne kritiky za údajné okopírovanie juhokórejskej série Netflix Squid Game.

Článok pokračuje pod videom ↓

Ako píše portál LAD Bible, na internete sa objavili reklamy na novú reláciu s názvom Squid’s Victory, čo vyvolalo v používateľoch sociálnych médií vlnu kritiky smerovanú na streamovaciu službu Youku. Ich reklamu označili za „nehanebnú“.

Youku je jednou z najznámejších streamovacích služieb v Číne

Keďže Netflix v Číne nie je k dispozícii, mnohí diváci si myslia, že občania a samotné Youku streamovali Squid Game na nelegálnych stránkach alebo sťahovaním torrentov. Mnoho ľudí vyjadrilo svoje rozhorčenie na Weibo a Twitteri.

Foto: MovieStillsDB

Jeden z používateľov sa napríklad vyjadril: „Dokonca nejde ani o malú platformu. Nie je YOUKU v Číne verejne známe…? A oni si len tak kopírujú? To je teda nóbl.“

Bol to len „návrh“ plagátu, bráni sa Youku

Youku – ktorá je jednou z najpopulárnejších streamovacích platforiem v Číne s odhadovanými 90 – 100 miliónmi predplatiteľov – odvtedy zareagovala na kritiku tvrdením, že materiál, ktorý ľudia videli, bol v skutočnosti iba „návrh“ plagátu, ktorý bol použitý na obchodnej akcii. ‚Omylom‘.

Streamovacia spoločnosť napísala na Weibo: „Kvôli pracovnému omylu bol prvý návrh novej šou Game’s Victory omylom použitý v propagačných aktivitách na veľtrhu.“ Príspevok sprevádzal iný plagát, na ktorom už ale svietil názov Game´s Victory.


Ako ďalej informuje Koreaboo, okrem podobností v dizajne plagátov pre Squid Game a Game’s Victory sa bude program Youku taktiež, podobne ako juhokoréjský seriál, venovať detským hrám.

Webová stránka uvádza: „Relácia bude mať súťažiacich, ktorí budú medzi sebou súťažiť v rôznych výzvach s množstvom čínskych detských hier.“

Netflixový seriál Squid Game bol nedávno vyhlásený za najsledovanejší televízny seriál Netflixu od jeho vzniku, pričom streamingová stránka začiatkom tohto mesiaca uviedla, že seriál videlo už 111 miliónov účtov, čím prekonala predchádzajúce prvé miesto, ktoré držal Bridgerton (82 miliónov).

Príbeh seriálu sa venuje chudobným postavám, ktoré sa pre túžbu po vysokom obnose peňazí rozhodnú zúčastniť smrtiacich detských hier s nádejou na výhru 38,5 milióna dolárov. Od 17. septembra sa stal svetovou senzáciou, ktorá má dnes vlastné vtipné obrázky, kostýmy a teórie.

Uložiť článok

Najnovšie články