Foto: unsplash.com

Ráno robí deň. A to vaše vôbec nemusí byť plné stresu.

Rána predstavujú pre mnohých ľudí úplnú katastrofu či najobávanejšiu časť dňa. Boja sa, či vstanú a nezaspia, či stihnú vstať v dostatočnom predstihu a stihnúť tak všetko, čo musia, boja sa stresu, ktorý je s tým spojený, a v neposlednom rade sa boja aj samotného vstávania, pretože predsa len, ležanie v posteli je určite príjemnejšia aktivita. Našťastie, existuje mnoho tipov, ktoré vám pomôžu každé ráno zobúdzať sa skôr a stať sa ranným vtáčaťom.

Tu je 20 rád, ktoré napísali ľudia na stránke Reddit:

#1 Musíte sa na niečo tešiť, napríklad na výborné raňajky, ktoré vás doslova vyženú z postele.

#2 Pripravte si vaše obľúbené pesničky, ktoré vás nakopnú do ďalšieho dňa.

#3 Odtiahnite žalúzie. Pustite do miestnosti slnečné lúče, a uvidíte, že všetko bude omnoho krajšie a lepšie.

#4 Pripravte si vaše oblečenie už večer predtým a vyhnite sa tak zbytočnému rannému stresu, kvôli ktorému neznášate ranné vstávania.

#5 Možno ste zvyknutí piť každé ráno kávu, no tento nie práve najlepší zvyk by ste mali postupne odstrániť. Skúste obrovskú dávku kofeínu nahradiť radšej niečím iným.

unsplash.com

#6 Vždy si usteľte svoju posteľ. Dobre vás to naladí na celý deň a nebude vás to lákať  znova si ľahnúť a zaspať.

#7 Skúste vstávať trošku skôr aj počas víkendov, a uvidíte, že deň bude zrazu omnoho dlhší.

#8 Užívajte si ticho a pokoj, ktoré prichádzajú jedine so skorými ranným hodinami – predtým, než od vás všetci ostatní niečo chcú.

#9 Nastavte si budík a nechajte ho na druhej strane miestnosti. Budete nútení vstať a ísť ho vypnúť.

#10 Nejedzte večer ťažké jedlá.

#11 Skúste obmedziť alkohol.

#12 Ak máte čas, skúste si ráno zacvičiť. Aj jednoduché ponaťahovanie stuhnutých svalov vás lepšie naladí.

unsplash.com

#13 Myslite na to, na čo sa v nasledujúci deň tešíte najviac. Myslite na to, za čo všetko ste vďační.

#14 Nastavte si dva budíky. Jeden na čas, kedy chcete vstať a druhý o niekoľko minút skôr. Tak ho môžete pokojne vypnúť a bez výčitiek oddychovať ešte chvíľu.

#15 Vypite obrovský pohár čistej vody alebo vody s citrónom ešte na lačno.

#16 Choďte spať trošku skôr.

#17 Vytvorte si rannú rutinu, ktorá vám bude vyhovovať a bude vaše ráno uľahčovať, nie ho, naopak, sťažovať. Ak sa radšej sprchujete ráno, pokoje to tak robte, no uistite sa, že máte na sprchu dostatok času – zbytočný stres vám veru na nálade nepridá.

#18 Prijmite fakt, že aj keď vaše ráno nebude vyzerať tak dokonale ako z hollywoodskeho filmu, stále je to v poriadku.

#19 Doprajte si chutné a sýte raňajky. Raňajkujte vaše obľúbené jedlá. Urobte z nich dôvod, pre ktorý sa oplatí vstať z postele.

#20 Usilujte sa o to, aby vaša ranná rutina nezahŕňala sociálne siete a uvidíte, že zrazu budete mať oveľa viac času na všetko.

unsplash.com
thoughtcatalog
Všetko začína v tvojej hlave
0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )
Príbehy