Meghan Markle je údajne v slzách pre nespravodlivú kritiku jej lifestylovej značky American Riviera Orchard. Vojvodkyňa zo Sussexu oznámila rozbehnutie svojej novej značky v marci a spočiatku fanúšikov držala v napätí nejasnými detailmi.
V záhadnom videu, ktoré bolo nakrútené v sídle Sussexovcov v Montecito, bolo vidieť Meghan, ako varí v kuchyni a prechádza sa po honosných pozemkoch ich rodinného domu. Čoskoro sa objavili nové podrobnosti o tom, čo bude Meghan predávať. Okrem rôznych kuchynských a domácich potrieb plánovala uviesť na trh aj vlastný rad olejov, orechových masiel, džemov a zaváranín, ale aj domácich vôní a nábytku.
Jej nový džem všetci vysmiali
Ako píše portál Mirror, rozruch okolo novej značky vojvodkyne čoskoro utíchol a potom, ako Meghan neposkytla žiadne ďalšie podrobnosti o tom, kedy ju nakoniec spustí, pripravila obrovskú PR akciu na zlepšenie svojho imidžu ešte pred uvedením na trh.

Čakala, že ju budú obdivovať
Kráľovský expert Tom Quinn sa však domnieva, že Meghan bola zničená po veľmi vlažnom prijatí jej projektu a hlavne po kritike, ktorú dostala za svoj nový džem. „Meghan bola zrútená a v slzách, keď bola jej značka uvedená na trh. Jej nový džem je všade zosmiešňovaný, že je drahý a nie je ničím výnimočný,“ povedal.
„Teraz dospela do bodu, keď si myslí, že čokoľvek, čo urobí, je nespravodlivo kritizované. Rovnako ako jej manžel aj ona má pocit, že si ju ľudia nespravodlivo doberajú a kritizujú. Nedokáže pochopiť, prečo ľudia jej prácu neobdivujú.“ Ďalej tvrdí, že Meghan nebola na kritiku pripravená a myslela si, že jej značku budú všetci obdivovať. „Je obzvlášť citlivá na akúkoľvek kritiku jej luxusného životného štýlu v USA. Z jej pohľadu je to niečo, čo treba obdivovať a nie kritizovať,“ dodal Tom.
Meghan sa vraj snaží zúfalo vylepšiť svoj imidž v USA, ale aj vo Veľkej Británii. Plánuje poskytovať rozhovory a chodiť do podcastov, kde bude o svojej značke rozprávať.
Walt Disney nestvoril Mickey Mousa, vinili ho z rasizmu a zo sexizmu. Jeho zamestnanci organizovali „Snehulienkine orgie“
Otrávil vlastných vojakov, nazývajú ho Hitlerom 19. storočia. Napoleon rozpútal v Európe krvavé jatky
Viktória má len 20 rokov, bola na výcviku v Národných obranných silách. Brániť Slovensko by bol rozkaz, to sa nedá odmietnuť
Navštívili sme slovenský unikát, ktorý je skrytý pod zemou: Za vstup dáte 14,50 eura, celá Európa nám ho môže závidieť
Na trhoch v Nitre majú aj špeciálnu atrakciu: Ľudia chvália lacné lokše za 2,40 eura, kúpili sme aj mačku vo vreci
Košické vianočné trhy nám vyrazili dych. Oškvarky z kapra za 15 eur ľudia ospevujú, cibuľa za 1,5 eura prekvapila
Cheeseburger za 0 €: Boli sme na otvorení horúcej novinky. Sľúbili 1 000 jedál zadarmo, poriadne nás sklamali
Expert na hypotéky: Ľudia preplácajú úvery aj o stovky eur mesačne, ktoré vedia ušetriť. Pozor na kreditky či hazard
Mesiac som žila zo 4,57 eura na deň: Potraviny ma stáli len 128 eur, podarilo sa mi to vďaka tomuto triku a bez obmedzovania









Nahlásiť chybu v článku