Letná dovolenková sezóna klope na dvere, no vyzerá to tak, že niektoré veci ostávajú po starom. Už niekoľko rokov po sebe sa objavujú kritické recenzie na reštauráciu v populárnej destinácii. Nespokojní zákazníci ju obviňujú, že ide o turistickú pascu a opisujú svoje nešťastné skúsenosti. Prví dovolenkári vyrazili na Mykonos už aj tento rok a opisujú, že sa nechali nalákať rovnakým trikom.
Používatelia turistického sprievodcu TripAdvisor udelili reštaurácii DK Oyster, ktorá sídli na gréckom ostrove Mykonos, hodnotenie len 2,1 z 5, pričom až 1364 recenzií charakterizuje toto miesto ako „hrozné“.
Sľubuje ležadlá zadarmo
Pred asi dvoma týždňami podniku pribudlo nové hodnotenie, ktorého autor varuje ďalších ľudí, aby sa od tohto miesta držali ďalej. Opísal, že ho navštívili začiatkom mája. Keďže sa nachádza priamo na pláži, prechádzali okolo a obzerali sa, aby zistili, aké sú ceny ležadiel. Na to ich oslovil zamestnanec, ktorý im povedal, že sú zadarmo, stačí si objednať drink.
„Okamžite sme tušili, že nápoje budú predražené. A aj boli,“ zhodnotil. Minimálna cena bola 35 eur a koktail stál takmer 60 eur. „Dostanete síce 1 liter smoothie alebo nealko kokteilu, ale aj tak je to neuveriteľne predražené.“
Turista z Holandska ďalej opísal nepríjemnú skúsenosť s obsluhou, ktorá mala na nich tlačiť, aby si objednali a dokonca sa im podľa jeho slov mal čašník posmievať, že sú skúpi.
Účet ich poriadne šokoval
Najnovšia recenzia na grécky podnik je stará len pár dní a v podstatne sa v nej opakuje podobná skúsenosť. Jej autorka už v úvode hovorí, že podľa nej ide o turistickú pascu. Priznala, že sa práve vrátili z nádhernej dovolenky, avšak sa musí podeliť o jednu nepríjemnú skúsenosť, práve s reštauráciou DK Oyster.
„Toto miesto láka zákazníkov ležadlami „zadarmo“ a milým privítaním. Avšak hneď po usadení vám ponúknu nápoje bez akéhokoľvek jedálneho lístka či zmienky o cenách. Spýtali sa nás, či si dáme „veľké alebo malé pivo“ – prirodzene sme si mysleli, že tým myslia polliter alebo tretinkové. Namiesto toho priniesli obrovské sklenené čaše piva (približne liter) a neskôr si za každý nápoj, bez ohľadu na veľkosť alebo druh, zaúčtovali 35 €,“ opísala svoju skúsenosť.
Keď jeden z členov ich štvorčlennej skupiny dopil svoj nápoj, dostal ďalší, bez toho, aby si ho objednal. Skupina si v tej chvíli myslela, že ide o milú pozornosť podniku v podobe darčeka. No mýlili sa.
„Keď sme požiadali o účet, naúčtovali nám takmer 400 € za pár nápojov. Boli sme šokovaní, keď sme zistili, že nám započítali viac nápojov, než sme si reálne objednali, vrátane toho „darovaného“. Dokonca aj nealko nápoje ako Coca-Cola stáli podľa nich 35 € za kus,“ dodala.
Vrátili sa do hotela, kde sa podelili s tým, čo sa im stalo a tam im mali potvrdiť, že ide o známu praktiku. Zistili, že mali šťastie, že platili v hotovosti, pretože narazili na príbehy iných návštevníkov, ktorí platili kartou a dokonca im z účtu odišlo viac peňazí, než malo.
My len pridávame jednu dobrú radu na záver — nech sa chystáte kamkoľvek, vždy si dopredu čítajte recenzie, či už na reštaurácie alebo aj na ubytovania. Môžete sa tak vyhnúť nepríjemným skúsenostiam a rozčuľovaniu počas dovolenky.
Nahlásiť chybu v článku