Meghan Markle sa opäť vracia na scénu so svojím najnovším projektom – lifestylovou značkou „As Ever“. Táto značka, ktorá je akýmsi pokračovaním jej populárneho blogu „The Tig“, nesie nielen odkaz na jej osobné záujmy, ale aj hlboké symbolické prvky v samotnom logu.
Nová značka „As Ever“ sa orientuje na témy, ktoré boli Meghan blízke už počas jej blogerských čias – varenie, záhradkárčenie a umenie tvoriť krásne veci. Na Instagrame sa podelila o prvé náznaky toho, čo môžeme od nej očakávať, pričom sa zdá, že hlavným produktom budú prémiové ovocné džemy. Táto nová kapitola je pre Meghan spôsobom, ako sa vrátiť k svojim vášňam a zároveň vybudovať brand, ktorý odráža jej životný štýl.
View this post on Instagram
„As Ever“ – nový životný štýl podľa Meghan
Značka „As Ever“ nie je len obyčajným podnikateľským krokom, ale aj osobným vyjadrením Meghaninho vzťahu k domovu, rodine a spomienkam, ktoré formujú jej súčasný život. S veľkou pravdepodobnosťou môžeme očakávať exkluzívne produkty, ktoré budú starostlivo vyberané a prepojené s jej osobnými skúsenosťami. „Som nadšená, že vám môžem predstaviť „As Ever“ – značku, ktorú som vytvorila a dala do nej svoje srdce. Nová kapitola môjho života je rozšírením toho, čo milujem a čo si vážim,“ takto predstavila Meghan svoj nový projekt.
Zaujímavosťou je, že na úvodnej fotografii, ktorou Meghan predstavila svoju novú značku, je zobrazená s dcérou Lilibet. Tento moment pôsobí veľmi osobne a zdôrazňuje dôležitosť rodinných väzieb v rámci jej novej značky. Fotografia zároveň ukazuje materskú stránku Meghan a jej snahu odovzdať hodnoty ďalšej generácii.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Nová kapitola je rozšírením toho, čo bolo vždy mojím jazykom lásky, krásne spája všetko, čo si vážim – jedlo, záhradkárčenie, zábavu, premyslený život a hľadanie radosti v každodennosti. Budem sa tu s vami deliť o maličkosti zo zákulisia, kým začneme projekt spúšťať, a nemôžem sa dočkať, kedy sa vám dostane do rúk všetko, čo sme vytvorili. Posielam veľa lásky…“ uzavrela v spomínanom príspevku vojvodkyňa.
Logo s príbehom
Koučka Zuzana radí, ako si nájsť partnera: V tomto prípade sa sexu na prvom rande vyhnite, ženy robia dve chyby
„Prekliata“ diaľnica straší slovenských vodičov: Takáto cesta by ani nemala existovať, tvrdí expert Bazovský
Walt Disney nestvoril Mickey Mousa, vinili ho z rasizmu a zo sexizmu. Jeho zamestnanci organizovali „Snehulienkine orgie“
Otrávil vlastných vojakov, nazývajú ho Hitlerom 19. storočia. Napoleon rozpútal v Európe krvavé jatky
Viktória má len 20 rokov, bola na výcviku v Národných obranných silách. Brániť Slovensko by bol rozkaz, to sa nedá odmietnuť
Navštívili sme slovenský unikát, ktorý je skrytý pod zemou: Za vstup dáte 14,50 eura, celá Európa nám ho môže závidieť
Na trhoch v Nitre majú aj špeciálnu atrakciu: Ľudia chvália lacné lokše za 2,40 eura, kúpili sme aj mačku vo vreci
Košické vianočné trhy nám vyrazili dych. Oškvarky z kapra za 15 eur ľudia ospevujú, cibuľa za 1,5 eura prekvapila
Cheeseburger za 0 €: Boli sme na otvorení horúcej novinky. Sľúbili 1 000 jedál zadarmo, poriadne nás sklamali









Nahlásiť chybu v článku