Foto: MovieStillsDB

Squid Game sa za necelý rok stal ceslosvetovým hitom.

V septembri 2021 prišiel na Netflix juhokórejský seriál Squid Game, ktorý sa za pár dní stal absolútnym hitom a lámal rekord za rekordom. Teraz, takmer rok po vydaní pôvodnej verzie, sa okrem novej televíznej série pripravuje aj vlastná šou, ktorú má tiež pod palcom Netflix. 

Keď sa juhokórejský seriál dostal na obrazovky populárnej streamovacej služby Netflix, už za prvých 28 dní si ho pozrelo rekordných 111 miliónov užívateľov.

Foto: MovieStillsDB

Hororová séria o prežití 456 ľudí s obrovskými finančnými ťažobami vo forme detských hier uchvátila svet, čo režiséra Hwanga-Dong Hyuka prinútilo ihneď uvažovať nad pokračovaním, o ktorom sme písali v nedávnom článku.

Aké podmienky musia uchádzači splniť?

Kým je však pokračovanie hier o prežitie v procese výroby, Netflix oznámil vlastnú šou, ktorá bude takmer na vlas podobná Squid Game. Aktuálne hľadajú 456 účastníkov, ktorí sa začiatkom roka 2023 pustia do minimálne štvortýždňového natáčania.

Ako píše o projekte BBC, televízna reality show s názvom Squid Game: The Challenge, bude takmer rovnaká, až na to, že v nej účastníci nebudú zomierať, ako je tomu v pôvodnej verzii. Napriek tomu pôjde o obrovský balík peňazí, keďže víťaz si domov odnesie približne 4,3 milióna eur.

Seriál Squid Game Foto: MovieStillsDB

Netflix tak ponúka televíznu šou, ktorej finančná odmena bude najvyššia v histórii všetkých podobných programov. Zapojiť sa do tejto verzie Squid Game môžete aj vy. Tvorcovia si za podmienky stanovili hlavne vek minimálne 21 rokov a dobrú znalosť anglického jazyka.

Hry budú zložené z pôvodných prekážok, pričom tím kreatívcov sa má postarať aj o špeciálne doplnky, ktoré preveria tímovosť, rozmýšľanie aj odvahu súťažiacich.

Netflix bojuje o reputáciu aj zisky

Squid Game je absolútnym hitom, ktorý takmer zaručene pritiahne milióny divákov. Netflix sa do tohto projektu pustil aj z dôvodu, že v poslednej dobe bojuje o zisky aj svoju pozíciu na trhu. Problémom sú konkurenčné streamovacie platformy, odchod z ruského trhu či masívny odliv platiacich užívateľov po zdražení služby.

Foto: MovieStillsDB

Od apríla 2022 sa podľa BBC znížila trhová hodnota Netflixu o približne 46 miliárd eur, s čím sa známa platforma musí popasovať napríklad aj uvedením totálneho trháku, ktorým Squid Game zaručene je.

Pokiaľ sa cítite na túto životnú výzvu a chcete zabojovať o 4,3 milióna eur, na tomto linku sa môžete zaregistrovať na globálny kasting, ktorý platí pre ľudí mimo Spojených štátov amerických a Veľkej Británie.

0
Uložiť článok
Komentovať