Známy švédsky obchodný reťazec s nábytkom už dávno svojim zákazníkom neponúka len šikovné riešenia zariaďovania domácnosti. K nábytkom, doplnkom, potrebám do kuchyne, potravinám, izbovým rastlinám a ďalšiemu sortimentu rôznych veľkostí, farieb a tvarov najnovšie IKEA pridáva aj kolekciu trendového oblečenia. A vyzerá to tak, že bude mať na konte ďalší predajný hit.
Zatiaľ síce len v Japonsku, no časom určite aj na ostatných trhoch. EFTERTRÄDA je názov novej kolekcie oblečenia a módnych doplnkov, ktoré IKEA Sweden v spolupráci s IKEA Japan predstavila predstavila pre zákazníkov v krajine vychádzajúceho Slnka. Reťazec o tom informuje na svojom webe.

Tričká, mikiny, ale aj dáždniky
Od skriňových riešení, po skriňové možnosti“ – aj takýmto sloganom propaguje novú kolekciu oblečenia a módnych doplnkov obľúbená sieť obchodov s nábytkom IKEA. Tá sa vôbec prvýkrát rozhodla, že začne svojim zákazníkom nielen zariaďovať ich domácnosť, ale ich rovno aj obliekať.
Nová kolekcia pozostáva z jedinečných a dizajnových kúskov, ktoré si svoju cieľovú skupinu rozhodne nájdu. Záujemcovia si budú môcť vybrať nielen z mikín a tričiek, ale k dispozícii bude aj plátená taška, dáždnik, fľašky či uteráky. IKEA má v pláne kolekciu v budúcnosti rozšíriť aj o ďalšie kúsky.

Zatiaľ len v Japonsku
Zatiaľ nie je jasné, či a kedy kolekcia EFTERTRÄDA dorazí aj na iný ako japonský trh. Jej predaj odštartuje exkluzívne na japonskom trhu v IKEA Harajuku a len v obmedzených dňoch predaja – od 31. júla do 6. augusta 2020. Jednotlivé kúsky budú dostupné aj prostredníctvom e-shopu.
IKEA ďalšie kúsky oblečenia predstaví prostredníctvom svojho vlastného fashion katalógu, ktorý bude dostupný online. Kedy, zatiaľ známe nie je. Viac z kolekcie oblečenia nájdete v galérii na konci článku.

Reťazce s vlastným merchom
Známy švédsky obchod s nábytkom pritom nie je prvým (a zrejme ani posledným) reťazcom, ktorý predstavil vlastnú kolekciu oblečenia s logom na jednotlivých produktoch. Na jar svoj vlastný merch predstavil napríklad LIDL. Po teniskách za 15 eur sa v jednotlivých predajniach len tak zaprášilo vo všetkých krajinách, kde bola špeciálna limitovaná edícia predstavená. Následne sa vypradené kúsky predávali na bazárových weboch za astronomické sumy, pričom niektorí predajcovia sa nebáli dať cenovku poriadne vysoko.
Podobný scenár sa pritom môže zopakovať aj v prípade reťazca IKEA, ktorý patrí medzi mimoriadne populárne po celom svete.
Viac z novej kolekcie IKEA oblečenia a doplnkov nájdete v galérii:
Jedol psie žrádlo, celý čas bol nahý: Táto reality šou prekonala rekordy, milióny ľudí sledovali mučenie
Herci, ktorí boli počas natáčania Harryho Pottera vymenení: Niekedy to bolo fiasko, inokedy tvorcovia nemali na výber
Terapia červeným svetlom nie je zázračná, tvrdí odborníčka: Vedeckých dôkazov je málo a chýbajú, nie je to všeliek
ANKETA: Nepáči sa mi to, malo by sa to odstrániť. Slovákov sme sa opýtali, čo si myslia o Separovom sprejovaní v Himalájach
Káva za 3,60 eura nám udrela do nosa a nevoňala: Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože
Prirovnávajú ju ku Kate Middleton, takto ju mal Putin žiadať o ruku: Kto je Alina Kabajevová, údajná nová cárovná v Kremli?
Ste tu za hodinu, najete sa od 5 eur: O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli, musíte ho vidieť
Detské nosové vakcíny proti chrípke boli fuč za pár hodín. Vieme, kedy príde posledná dávka, niektorí rodičia sú zúfalí
Budú v sobotu na Sviatok Všetkých svätých otvorené obchody? Pozrite sa, ako to bude po novom, reťazce hlásia zmeny
Radik bol postrach Ruska: Škrtil 90-ročné ženy, tvrdil, že ich to nebolí a len sa chcel najesť. Náhodou ho zachytilo video












Nahlásiť chybu v článku