Foto: Nokia, Wikimedia (KENPEI)

Tripofóbia je strach z dier, ktorý vošiel do verejného povedomia, len prednedávnom.

Mohla za to prevažne kampaň k jednej z posledných sérií seriálu American Horror Story. Práve tá šírila svoju reklamnú kampaň skrz vizuál, ktorý túto fóbiu stimuloval aj u ľudí, ktorí o nej doposiaľ netušili. Netreba snáď ani pripomínať, že odrazu ňou trpel úplne každý. Najnovší smartfón od Nokie stavil akoby na podobnú kartu.

V tomto prípade však ide o dizajn smartfónu, ktorý disponuje piatimi objektívmi. V ich okolí sa nachádzajú dva ďalšie rovnaké tvary. Jeden z nich je blesk a ten druhý je infračervený senzor na detekciu hĺbky. Jeden z používateľov Twitteru napísal: „Drahá Nokia, vygooglite si tripofóbiu predtým, ako budete navrhovať svoj nový smartfón.

Wikimedia (KENPEI)

Väčšina ľudí, ktorá trpí tripofóboiu sa sťažuje na panické záchvaty v súvislosti s pohľadom na najnovší dizajn smartfónu od Nokie. Táto fóbia môže mať podľa odborníkov úzky súvis s jedovatými živočíchmi. Väčšina z nich má totiž na svojom tele diery, alebo vypukliny. V minulosti kiahne vyhubili milióny ľudí, takže je veľmi možné, že táto fóbia je len obranným mechanizmom.

Nový smartfón Nokia 9 PureView bude disponovať okrem piatich objektívov a schopnosťou strašiť nič netušiace okolie, aj bezdrôtovým nabíjaním. Na Slovensku bude dostupný od polovice marca.

ladbible.com
0
Uložiť článok
Komentovať ( 0 )
Príbehy