Na Taiwane sa chystá 29. letná univerziáda. Organizátori nepodcenili ani jednu z dôležitých súčastí podujatia: marketing. Prišli s nevšedným nápadom, ktorý spojil šport s každodenným životom v meste. O čo ide?
Tchaj-pej, hlavné mesto Taiwanu, sa pripravuje na hosťovanie športového podujatia Summer Universiade. Takáto udalosť si vyžaduje aj účinnú reklamu, aby sa o nej dozvedelo čo najviac ľudí. A preto si usporiadatelia vymysleli niečo originálne – premenili metro na realistické simulácie športovísk.
Sústredili sa hlavne na podlahy, ktoré teraz pripomínajú bazény, pretekárske dráhy, futbalové alebo basketbalové ihriská. Projekt je zriadený spoločnosťou EasyCard Corporation, ktorá zosynchronizovala taiwanskú mestskú hromadnú dopravu spolu s organizáciou Tourism Bureau. Vyzdobené vozidlá môžete nájsť na centrálnej trase a na linke Songshan-Xindian, ktorá je označená zelenou.
Univerziáda je po olympíjskych hrách v poradí druhým najväčším medzinárodným športovým podujatím na svete. V roku 2011 organizácia International University Sports Federation hlasovala za to, aby hostiteľským mestom bolo Tchaj-pej, pričom ho uprednostnili aj pred Brazíliou. Letná univerziáda sa začne 19. augusta a potrvá do 30. augusta. Počas tohto obdobia sa na Taiwane očakáva obrovský rozmach turizmu.
Nahlásiť chybu v článku