Hračkárstvo Dráčik sa v médiách objavuje častejšie, ako by sa možno očakávalo. Dôvodom sú kontroverzné bannery, ktoré sú zverejňované na ich hlavnej webovej stránke. Tie hrajú na nôtu ľuďom, ktorí nesúhlasia s očkovaním, sú proti pomoci Ukrajine, či majú nejaký problém s LGBTQ+ komunitou.
LEGO reaguje
Ak navštívite hlavnú stránku hračkárstva, môžete si byť v podstate vždy istý, že vás privíta banner, po ktorom prečítaní mnohí zvažujú, či radšej stránku nezatvoria a svoj nákup hračiek nezrealizujú u konkurencii.
Na kontroverzné texty zareagoval aj výrobca obľúbenej stavebnice LEGO, kde na sociálnej sieti zareagoval na dotazy, ktoré sa pýtali, dokedy budú predávať svoje výrobky v Dráčiku, uvádza portál omediach.com.
LEGO pod svojím oficiálnym profilom reagovalo, že zastavujú inzerciu v Dráčiku a situáciu ďalej vyhodnocujú. Je tiež možné, že po vyhodnotení situácie, LEGO bude požadovať, aby Dráčik prestal predávať ich produkty.

Rovnako, a dokonca ráznejšie, by sa mali zachovať aj iní
Podobný postoj ako LEGO by pritom mali zvoliť aj iní výrobcovia hračiek, ktorým záleží na svojom mene. A to nielen v tom, že by zastavili na takejto stránke inzerciu, ale mali by zájsť aj ďalej a prestať predávať svoje hračky v takomto hračkárstve. To zatiaľ neurobilo ani LEGO.
Pri širšom pohľade, žiadna zodpovedná spoločnosť by nemala mať záujem predávať svoje produkty u predajcu, ktorý otvorene šíri bludy, má podivné narážky na LGBTQ+ komunitu, alebo textami na svojej stránke podporuje skôr okupantov, ako napadnutú Ukrajinu. V konečnom dôsledku, malý zisk z predaja nevyváži dlhodobé poškodenie dobrého mena, ktoré sa spája s takou pofidérnou značkou, akou sa hračkárstvo Dráčik za posledné mesiace stalo.

Šéf IĽP: Ficova vláda je asociálna a zbabelá. Bez ľudských práv sme len platiči daní a zdroje pre korporácie
Vianočné trhy u našich susedov sú ako z rozprávky: Na šunku za 6 eur sa tvorili rady, na cenu si dajte pozor
Psychologička Zuzana o alkohole: Fero Joke verejne priznal chybu a bol to správny krok, riskoval svoju reputáciu
Do Bratislavy lietadlom, do Košíc zase vlakom. Za 1 deň som porovnala oba spôsoby cesty, určiť víťaza je náročné
Nikola žije v Španielsku: Väčšina ľudí tu zarába okolo 1 300 € mesačne. Prenájom jednoizbového bytu v Madride stojí 1 000 €
Magické trhy blízko Slovenska nás očarili ponukou aj cenami. Klobása je o polovicu lacnejšia ako v Bratislave
Analytik Potočár o úskaliach energopomoci: Človek s platom 1 500 eur ju nezíska, dôchodca s rovnakým dôchodkom áno











Nahlásiť chybu v článku