Foto: Petnet.io

Majitelia zariadenia sa sťažovali, že v dôsledku technickej chyby boli ich zvieratá hladné.

Množstvo zákazníkov nahnevala porucha zariadenia Petnet, ktoré majiteľom umožňuje prostredníctvom mobilnej aplikácie naplánovať kŕmenie zvierat. Chybu sa firme podarilo opraviť približne za týždeň a zákazníci na sociálnych sieťach po predchádzajúcich sťažnostiach vyjadrili radosť, že zariadenie opäť funguje.

Článok pokračuje pod videom ↓

„Moja mačka bola viac ako týždeň hladná,“ uviedol jeden zo zákazníkov, pričom iný napísal, že jeho zariadenie takisto nevydávalo potravu.

Petnet má dva účty na sociálnej a mikroblogovacej sieti Twitter. Na oficiálnom nezverejnili od 30. augusta 2019 žiadny príspevok. Prostredníctvom druhého, podporného účtu, informovali medzi 14. a 21. februárom v štyroch tweetoch o technickom probléme, ktorý sa objavil aj v roku 2016.

Foto: Petnet.io

Podľa platformy Crunchbase získala americká firma Petnet od jej založenia v decembri 2012 finančné prostriedky vo výške 14,9 milióna dolárov (v prepočte približne 13,7 milióna eur).

Recenzie výrobku majú len dve hviezdičky

Takmer 60 percent z 554 zákazníckych recenzií na jej americkej webstránke má jednu alebo dve hviezdičky. „Musíme sa zmieriť s tým, že na ceste k väčšej automatizácii domácností, niečo zlyhá. Roboty a automatizované systémy jednoducho majú aj problémy, musíme si na to zvyknúť,“ uviedol zakladateľ portálu o technike Pocket-Lint Stuart Miles.

Uložiť článok

Najnovšie články