Začiatkom týždňa sme vás informovali, že predajca elektroniky a nábytku Okay potenciálne mohol zavádzať zákazníkov. Dôvodom bola marketingová kampaň, v rámci ktorej hovoril o zatváraní predajní a veľkých výpredajoch. Ako teraz informuje portál tvnoviny.sk, prípadom sa zrejme bude zaoberať aj Slovenská obchodná inšpekcia (SOI).
„Zatvárame – Všetko musí preč! 4. 7. o 20:00 zatvárame predajne OKAY. Využi jedinečnú príležitosť a nakúp vybraný tovar za likvidačné ceny v e-shope a predajniach. Vybav si domov novou elegantnou sedačkou, pohodlnou posteľou, alebo modernými spotrebičmi,“ znel oznam na webe známeho elektra koncom júna.
Pár týždňov predtým sa objavili správy, ktoré hovorili o vlne výpovedí, zatváraní niektorých predajní a zmeny zasiahli aj vedenie firmy. Vo všeobecnosti tržby predajniam Okay klesali už približne rok a pol, pričom do karát reťazcu nehrá ani stále silnejšia konkurencia. Ďalšie informácie spomínali, že firma má záväzky po splatnosti na nájomnom aj voči niekoľkým dodávateľom.
Ako sa ukázalo, išlo o kontroverznú marketingovú kampaň. Predajne sa totiž 4. júla skutočne zatvorili, pričom zatvorené ostali aj počas štátneho sviatku v piatok, no cez víkend naskočili do štandardného režimu. Kým mnohí ľudia hovorili o zavádzaní, Okay sa bráni tým, že podobnú stratégiu už viackrát uplatnilo aj v minulosti. Z vyjadrenia zástupcov spoločnosti vyplýva, že si ju spotrebitelia a médiá pravdepodobne zle vysvetlili.

„Išlo o marketingovú kampaň, ktorú realizujeme už viac ako 10 rokov. Doposiaľ sme ju robili len na lokálnej úrovni, teraz po prvý raz na republikovej úrovni. To, že z názvu akcie ,Zatvárame – všetko musí preč, 4. júla o 20:00‘ niekto vydedukoval, že naše predajne už znova neotvoríme, nebudeme komentovať,“ uviedol marketingový riaditeľ spoločnosti Jan Vyletěl. Predajca Okay zároveň poďakoval zákazníkom za veľkú podporu.
V posledných dňoch sa objavili rôzne komentáre, podľa ktorých by si na takéto taktiky mala posvietiť aj SOI. Tá však žiadne podnety neeviduje. „V tejto súvislosti si tunajší inšpektorát dovoľuje uviesť, že v súčasnosti neeviduje podania spotrebiteľov, týkajúce sa marketingovej kampane obchodníka OKAY Slovakia, spol. s r. o.,“ uviedla vo svojom stanovisko SOI pre Bratislavský kraj. Podľa informácií portálu tvnoviny.sk sa však prípadom bude zaoberať.
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať
Už malý detail vie ušetriť desiatky eur, takto si nastavte radiátory. Odborníci upozorňujú, čo je doma najväčší problém
Patrí medzi najlacnejšie lyžiarske strediská v Európe: Najete sa tu už od 5,5 eura, cena skipasu vás prekvapí
S analytikom Potočárom sme sa rozprávali o energopomoci. Boli sme na magických trhoch, očarili nás ponukou aj cenami
Doktorka Jana Boboková o zomieraní: Život nie je nutné za každú cenu umelo predlžovať. Musíme akceptovať, že bude koniec
Našli ho mŕtveho v hotelovej vani, stal sa tak členom „Klubu27“: Smrť Jima Morrisona je dodnes veľkou záhadou
Ženy mučil a hral s nimi najzvrátenejšiu hru, akú si viete predstaviť. Z vraha sa dvíhal žalúdok aj skúseným policajtom
Exdetektív Vachálek: Ak by bol Černák na slobode, niekto by si ho našiel. Koncom búrlivej mafiánskej éry je vražda Kuciaka
Vývar za 3,90 € a ríbezľové pivo za 4 €: Našli sme najstaršiu slovenskú reštauráciu, po večeri sme ochutnali niečo nečakané
Outlet z kauzy slayáda začal veľkolepo, rýchlo sa z neho stala „nákupná zóna duchov“. Zákazníkov si užíval krátko








Nahlásiť chybu v článku