Pracovať v Žiline a zároveň tvoriť budúcnosť mobility v metropolách ako New York, Buenos Aires, Frankfurt či Paríž? V prípade spoločnosti Siemens Mobility platí, že zo Slovenska skutočne dokážu ľudia meniť svet. A to hneď vo viacerých aspektoch.
Okrem veľkého Inžinierskeho centra v Žiline, pôsobí Siemens Mobility aj v našom hlavnom meste. Značku Siemens širšia verejnosť síce eviduje, ale keď sa povie Siemens Mobility, tak prehľad o jej činnosti nevie definovať každý. Služby spoločnosti v oblasti automatizácie železničnej dopravy pritom využíva široké spektrum zahraničných štátov a veľkých miest.

Ovplyvnili parížsku olympiádu, zlepšili vzduch v Buenos Aires
Hladší priebeh parížskej olympiády, menej meškajúcich ľudí vo Frankfurte, čistejší vzduch v Buenos Aires, menej zápch v Malajzii, ale tiež presnejšie vlaky vo Švajčiarsku. Činnosť žilinského Siemens Mobility sa podpísala pod všetky uvedené zlepšenia. Pýtate sa ako?
Tak napríklad, vo Frankfurte ich inteligentné vlakové systémy umožnili kratšie intervaly odchodov vlakov a zvýšila sa ich kapacita. V Paríži sa spoločnosť podpísala pod modernizáciu starých liniek tamojšieho metra, ktoré následne premávali rýchlejšie a efektívnejšie. V Buenos Aires zase firma spolupracovala na modernizácii linky metra, ktorá prispeje k zelenšej a udržateľnejšej mestskej doprave.

Okrem zaujímavých medzinárodných projektov, na ktorých pracujú, ponúka Siemens Mobility aj zaujímavé kariérne príležitosti, nakoľko dokáže prilákať pozornosť šikovných Slovákov, ktorí za firmami so svetovým dosahom nemusia cestovať ďaleko. Aj inžinieri zo Žiliny sa vedia podieľať na modernizácii vlakovej dopravy a skrátiť kolóny v New Yorku, prispieť k zelenšiemu Rakúsku, či zlepšiť komfort cestujúcich v Hamburgu.
Tvoje inovácie môžu zmeniť svet
Spoločnosť hľadá nových ľudí, ktorí sa priamo zo Žiliny môžu podieľať na projektoch po celom svete. Aktuálne má otvorených niekoľko pracovných pozícií. Tie majú technický charakter a zameriavajú sa na systémových, hardvérových či softvérových inžinierov. Okrem atraktivity samotnej práce a stability firmy ako takej, ponúka Siemens Mobility viacero neprehliadnuteľných benefitov.
V prvom rade je práca vhodná pre ľudí, ktorí hľadajú stabilné zázemie s potenciálom osobnostného a kariérneho rastu. Vzhľadom na to, že väčšina projektov je zahraničných, zamestnanci sa vzdelávajú aj po jazykovej stránke – prostredníctvom jazykových kurzov počas pracovného času s kvalifikovanými lektormi, respektíve na atraktívnych zahraničných cestách.
Zaujímavý je tiež hybridný štýl práce, pri ktorom je možné v rôznom pomere kombinovať prácu z kancelárie s prácou z domu. Za zmienku stoja aj takzvané Bridge days. To znamená, že dni medzi sviatkami a víkendami je v Siemens Mobility platené voľno.
Ako ďalej zo zverejnených benefitov vyplýva, zamestnancom je určitý počet dní PN a OČR ročne kompenzovaný 100% náhradou mzdy. Príspevok zamestnávateľa na III. dôchodkový pilier je poskytovaný až do výšky 3 %, atraktívnymi benefitmi sú tiež príspevky pri narodení dieťaťa a na škôlku, za zmienku stojí určite aj bonus za odporúčanie nových kolegov do výšky 2 000 eur.

Budovanie stále sa zväčšujúceho tímu, ktorý v súčasnosti presiahol 750 ľudí, určite podporia teambuildingy, dobrovoľnícke aktivity, firemné večierky a športové dni.
V konečnom dôsledku ide o zamestnanie, ktoré spája prácu v stabilnej svetovej spoločnosti, osobnostný rast, spoznávanie sveta a priamu participáciu na jeho zmene či takzvaný work-life balance. A to všetko zo Žiliny. Ak vás možnosť takejto profesie zaujala, viac informácií o voľných pracovných miestach a náplni práce sa dozviete na tomto odkaze.
 Terapia červeným svetlom nie je zázračná, tvrdí odborníčka: Vedeckých dôkazov je málo a chýbajú, nie je to všeliek
Terapia červeným svetlom nie je zázračná, tvrdí odborníčka: Vedeckých dôkazov je málo a chýbajú, nie je to všeliek ANKETA: Nepáči sa mi to, malo by sa to odstrániť. Slovákov sme sa opýtali, čo si myslia o Separovom sprejovaní v Himalájach
ANKETA: Nepáči sa mi to, malo by sa to odstrániť. Slovákov sme sa opýtali, čo si myslia o Separovom sprejovaní v Himalájach Káva za 3,60 eura nám udrela do nosa a nevoňala: Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože
Káva za 3,60 eura nám udrela do nosa a nevoňala: Boli sme v novom podniku, ktorý otvorili majitelia reštaurácie z Na nože Prirovnávajú ju ku Kate Middleton, takto ju mal Putin žiadať o ruku: Kto je Alina Kabajevová, údajná nová cárovná v Kremli?
Prirovnávajú ju ku Kate Middleton, takto ju mal Putin žiadať o ruku: Kto je Alina Kabajevová, údajná nová cárovná v Kremli? Ste tu za hodinu, najete sa od 5 eur: O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli, musíte ho vidieť
Ste tu za hodinu, najete sa od 5 eur: O tomto európskom klenote ste možno nikdy nepočuli, musíte ho vidieť Detské nosové vakcíny proti chrípke boli fuč za pár hodín. Vieme, kedy príde posledná dávka, niektorí rodičia sú zúfalí
Detské nosové vakcíny proti chrípke boli fuč za pár hodín. Vieme, kedy príde posledná dávka, niektorí rodičia sú zúfalí Budú v sobotu na Sviatok Všetkých svätých otvorené obchody? Pozrite sa, ako to bude po novom, reťazce hlásia zmeny
Budú v sobotu na Sviatok Všetkých svätých otvorené obchody? Pozrite sa, ako to bude po novom, reťazce hlásia zmeny Radik bol postrach Ruska: Škrtil 90-ročné ženy, tvrdil, že ich to nebolí a len sa chcel najesť. Náhodou ho zachytilo video
Radik bol postrach Ruska: Škrtil 90-ročné ženy, tvrdil, že ich to nebolí a len sa chcel najesť. Náhodou ho zachytilo video Boli sme sa v Bratislave zaočkovať proti covidu bez registrácie: Rad nemal konca, ľudia vtipkovali o kukurici. Na toto sa pripravte
Boli sme sa v Bratislave zaočkovať proti covidu bez registrácie: Rad nemal konca, ľudia vtipkovali o kukurici. Na toto sa pripravte Urológ Ján Švihra: Vo vybraných prípadoch má obriezka stále veľký zmysel. Takto by mala vyzerať správna hygiena „tam dolu“
Urológ Ján Švihra: Vo vybraných prípadoch má obriezka stále veľký zmysel. Takto by mala vyzerať správna hygiena „tam dolu“ 
    

 
            

 
                                                                 
							









 
                     
                     
                     
                    
Nahlásiť chybu v článku