Slovenský maloobchod čaká už čoskoro nový impulz v podobe príchodu superlacnej Biedronky. Tá určite zamieša kartami medzi obchodnými reťazcami a konkurencia sa tak pripravuje na boj o zákazníka. Ako vyplýva z júlovej tlačovej správy, novinky v predajniach predstavilo aj Tesco.
Konkrétne ide o inštaláciu 84 nových digitálnych obrazoviek, ktoré zákazníci nájdu celkovo v 28 predajniach. Je tak veľmi pravdepodobné, že ste sa už počas júla s nimi stretli aj vy, nakoľko sa ich po úspešnej pilotnej fáze Tesco rozhodlo implementovať vo veľkom. Ich využitie je multifunkčné a reťazec sa na ne spolieha ako v oblasti povedomia o produktoch, tak aj v rámci marketingu.
„Táto iniciatíva otvára dvere pre multikanálové a inšpiratívne kampane, ktoré výrazne zvyšujú návštevnosť zákazníkov a povedomie o značke produktu,“ špecifikuje Tesco s tým, že ako hlavné benefity vníma väčší dosah ich reklamných kampaní, zvýšené povedomie o dostupných produktoch, ale aj celkový lepší zážitok z nakupovania.
Obrazovky sú strategicky rozmiestnené po celej predajni tak, aby mohli zákazníkom doručovať ten správny obsah. Vo svojej podstate ide o krok, ktorým Tesco reaguje na meniace sa správanie a potreby konzumentov. To, čo ľuďom na obrazovkách premieta, vychádza z interných štatistík spoločnosti.
„Tesco má v oblasti maloobchodných médií špeciálne postavenie. Pomocou údajov z nášho vernostného programu Clubcard sa dozvedáme o dôležitých zvykoch zákazníkov, ktoré nám pomáhajú lepšie pochopiť ich spotrebiteľské správanie a preferencie,“ vyjadrila sa Louise Manson, marketingová riaditeľka spoločnosti pre strednú Európu.
Miška a Denis zo Sexuálnej výchovy: Klitoris je oveľa väčší, ako si ľudia myslia. Toto urobte po každom pohlavnom styku
Problém za tunelom Višňové: Vodiči neodbočia, nová cesta je zbytočná. Analytik Bazovský vysvetlil, prečo
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať
Už malý detail vie ušetriť desiatky eur, takto si nastavte radiátory. Odborníci upozorňujú, čo je doma najväčší problém
Patrí medzi najlacnejšie lyžiarske strediská v Európe: Najete sa tu už od 5,5 eura, cena skipasu vás prekvapí
S analytikom Potočárom sme sa rozprávali o energopomoci. Boli sme na magických trhoch, očarili nás ponukou aj cenami
Doktorka Jana Boboková o zomieraní: Život nie je nutné za každú cenu umelo predlžovať. Musíme akceptovať, že bude koniec
Našli ho mŕtveho v hotelovej vani, stal sa tak členom „Klubu27“: Smrť Jima Morrisona je dodnes veľkou záhadou
Ženy mučil a hral s nimi najzvrátenejšiu hru, akú si viete predstaviť. Z vraha sa dvíhal žalúdok aj skúseným policajtom
Exdetektív Vachálek: Ak by bol Černák na slobode, niekto by si ho našiel. Koncom búrlivej mafiánskej éry je vražda Kuciaka








Nahlásiť chybu v článku