Už od mája testuje obľúbený poľský reťazec pri samoobslužných pokladniciach skrinky, ktoré by mali uľahčiť nakupovanie ďalšej skupine zákazníkov. Ako informuje portál Wiadomosci Handlowe, pôjde o zásadnú novinku v oblasti predaja tabakových výrobkov. Tie si doteraz vedeli nakupujúci zaobstarať iba pri pokladnici s fyzickým pracovníkom.
Podľa dostupných zdrojov sa teda v tajomných skrinkách, ktoré postupne pribúdajú vo viacerých predajniach, budú ukrývať cigarety a tabakové výrobky. Kým alkohol si doteraz vedel zákazník vybrať sám a zamestnanec obchodu mu dokázal autorizovať vek pri samoobslužnej pokladnici aj na diaľku, s cigaretami to možné nebolo. Tabakový tovar bol totiž dostupný iba tam, kde ľudí reálne obsluhoval fyzický predavač.
„Zákon o ochrane zdravia pred následkami užívania tabaku a tabakových výrobkov hovorí, že cigarety nemožno predávať v bezobslužnom systéme,“ uvádza portál na margo platných zákonov. Biedronka však našla systém, ktorý by nemal porušovať medze zákona a zároveň by mal uľahčiť nákup takýchto výrobkov. V praxi sa bude pri spomínaných skrinkách nachádzať tlačidlo, pomocou ktorého zákazník upozorní operátora samoobslužných pokladníc na to, že by si rád takéto produkty zakúpil.
Ten mu po overení veku skrinku sprístupní a nakupujúci tak nemusí zbytočne tráviť čas v radoch pri klasických pokladniciach, kde je zväčša dlhšia čakacia doba. „Dôležité je, že zavedené riešenie neznižuje počet samoobslužných pokladníc. Počet dostupných stojanov je teda rovnaký, ale zvyšuje sa počet produktov, ktoré je možné zakúpiť v pokladnici,“ doplnil poľský portál. Malo by tak ísť o ďalší prozákaznícky krok populárneho reťazca.
Biedronka už láka na slovenské produkty
Ako sme vás len nedávno informovali, expanzia poľského maloobchodného hráča sa už nezadržateľne blíži a dôkazom sú aj marketingové aktivity v Poľsku. Prvý raz bol takzvaný slovenský týždeň predstavený ešte na jeseň minulého roka, kedy sa už otvorene hovorilo o plánovanej expanzii superlacného reťazca.
Svoju expanziu pred pár týždňami pripomenula opäť slovenským týždňom, ktorý by mal byť deklaráciou novej etapy celej značky. „Toto je ďalšia etapa krásneho slovenského dobrodružstva. Reťazec burcuje apetít Poliakov ešte pred otvorením pobočiek na Slovensku pod značkou Biedronka, naplánovaným na koniec roka 2024,“ uviedla spoločnosť v tlačovej správe. V ponúkanom sortimente nájdu zákazníci tradičné korbáčiky, klobásy, salámy, párky či sladkosti.
Mesiac som žila zo 4,57 eura na deň: Potraviny ma stáli len 128 eur, podarilo sa mi to vďaka tomuto triku a bez obmedzovania
Klobása či placky stoja aj 12 eur, novinkou je výhodné menu. Boli sme na trhoch v Bratislave, takéto sú tohtoročné ceny
42 rokov hnila doma vo svojej posteli: Hedviga zomrela a zápach rozkladajúceho tela susedov nerušil. Nikto si to nevšimol
Navštívili sme nádhernú slovenskú dedinu, jedinú svojho druhu. Redaktorka vyskúšala novú linku Košice – Bratislava
Porsche sa na ojazdených pneumatikách rútilo až 150 km/h. Po náraze začalo horieť, Paul Walker vtedy ešte žil
Matúš prešiel vyše 25-tisíc kilometrov: Na výkaly v prírode treba lopatku, servítky zobrať so sebou. Slováci tomu nerozumejú
Odborník na energetiku Rastislav: Toto sú najväčšie chyby, ktoré ľudia doma robia. Ušetriť môžete desiatky eur mesačne
Punč za 3,50 € a šokujúci predmet za 4 €: Boli sme na vianočných trhoch, otvorili pred pár minútami. Takéto ceny vás čakajú
Len 30 minút od obľúbeného mesta sme objavili skrytý raj Slovenska: Mnohí ani netušia, aké klenoty ukrýva









Nahlásiť chybu v článku