Foto: Ikea

/ 38 / startitup
Ikea opäť vtipne reagovala a pobavila tisíce ľudí.

Udalosť tohto víkendu, svadba Harryho a Meghan obletela celý svet. Samozrejme, že sa to nezabišlo bez vtipných meme obrázkov, ktoré sa zjavovali odvšadiaľ. Aktuálnu udalosť využila aj Ikea na komunikáciu svojich produktov.

V Ikea marketing jednoducho robiť vedia. A vedia ho robiť veľmi dobre. Ukázala to aj na jednoduchých, statických postoch, ktoré značka zverejnila na svojom Facebooku. S odkazom na kráľovskú svadbu tak vtipne odkomunikovala dózu a stoličku zo svojho portfólia. Stačila jednoduchá fotografia a skvelý headline.

Foto: Ikea

Nedávno, počas celosvetového dňa Star Wars, vtipne zareagovala svojím príspevkom na Facebooku. Ikea si jednoducho získava srdcia všetkých, a to nielen vďaka dostupnému dizajnu a lacným mäsovým guľkám. Ak si ešte nezachytil skvelú kampaň, v ktorej deti šikanovali rastliny, určite si o nej prečítaj v našom staršom článku.

Foto: Ikea

Pozri aj: Ako by v minulom storočí vyzeral trendový domov podľa spoločnosti IKEA? Tieto historické zábery z ich reklamných katalógov vám to ukážu

Sketcher.sk


Komentovať (0)