Foto: Ikea

branči / / News
IKEA nie je vo svete mimoriadne úspešných kampaní žiadnym nováčikom.

Azda najznámejšia švédska značka sa už niekoľkokrát zapísala do histórie reklamy a marketingu veľmi kreatívnymi dielami. V tej najnovšej prekonala aj samú seba.

Kampaň má na svedomí švédska agentúra Åkestam Holst a nejedná sa o nič iné, než starý dobrý print. V jednom z najčítanejších ženských magazínov vo Švédsku uverejnili reklamu, ktoré čitateľky vyzýva, aby ju ocikali. Doslova.

Foto: Screen

Môže to na prvý pohľad znieť zvláštne, no pointa je v malom zázraku, ktorý sa udeje potom. Reklama totiž funguje na rovnakom princípe, ako tehotenské testy z lekárne. V prípade, že je čitateľka tehotná, zobrazí sa na stránke zvýhodnená cena na detskú postieľku.

Vytvoriť takúto reklamu vyžadovalo nemálo úsilia a spojenie s vedcami v laboratóriách Mercene. Pritom najväčšou výzvou bolo preniesť technológiu na detekciu tehotenského hCG hormónu a zabezpečiť jeho mikropriepustnosť tak, aby sa nová cena zobrazila na tom správnom mieste letáku. A to všetko na papieri čo najviac podobnom tomu, ktorý používa magazín Amelie, v ktorom bola reklama umiestnená. Celá kampaň je dôkazom toho, že print ako médium nie je mŕtvy, ak sa naň pozriete kreatívne a máte vôľu experimentovať.

Pozri aj: Alza už o pár dní otvorí prvú predajňu bez predavačov. Pozrite sa ako bude vyzerať a fungovať

Sketcher.sk


Komentovať (0)