Prvé správy o príchode nemeckého reťazca Woolworth sa objavili ešte počas minulého leta. Už v tej dobe zástupcovia spoločnosti avizovali veľké plány na stredoeurópskom trhu. Realizovať ich chcú aj na slovenskom trhu, pričom dnes už vieme, ako by mali vyzerať.
Tradícia značky Woolworth siaha až do 19. storočia, keď sa v USA zameriavala na predaj lacného tovaru. V minulom storočí patril reťazec medzi najvýraznejšie obchodné siete na svete, no vplyvom konkurenčného prostredia a interného vývoja sa napokon rozdelil na dve vetvy – tá americká zmenila zameranie a dnes pôsobí pod značkou Foot Locker, nemecká zase pokračuje pod značkou Woolworth.
Začne v troch slovenských mestách
Keď sa ešte počas minulého roka rozoberalo, v ktorých mestách by mohol lacný nemecký reťazec otvoriť prvé predajne, najčastejšie sa spomínali Trnava a Prešov. Kompetentní tam údajne rozbehli rokovania s nákupným centrom Solivaria a Retail Parkom Trnava. Ako teraz vyplýva z nových zverejnených pracovných ponúk, minimálne špekulácie o Trnave sa potvrdili. Okrem tohto mesta Woolworth mieri aj do Bratislavy a Ružomberka.
Diskont do týchto miest hľadá vedúcich predajne, ktorým ponúka plat od 1 600 eur mesačne. Toto číslo sa môže v závislosti od skúseností a schopností kandidáta meniť. Termín nástupu je určený na 1. september a hlavnou úlohou nového manžéra je zabezpečovať plynulý chod predajne so všetkým, čo k tomu patrí. Samozrejme, na oplátku sa vyžadujú aspoň trojročné skúsenosti v príslušnej pracovnej oblasti.
Zaujímavá je aj iná zverejnená pozícia, v rámci ktorej Woolworth hľadá oblastného manažéra pre región východného Slovenska. V tomto prípade začína plat na úrovni 3 000 eur mesačne s možnosťou jeho navýšenia, ak pôjde o skúseného uchádzača. Požiadavky sú podobné a úspešný záujemca by mal disponovať skúsenosťami či vzdelaním v maloobchodnej a veľkoobchodnej sfére.
20 predajní ešte v prvom roku
Lacný reťazec má vo svojej ponuke predovšetkým doplnky do domácnosti, oblečenie, dekorácie, bytový textil a iný zmiešaný tovar. Typologicky ho môžeme prirovnať k iným obľúbeným obchodom ako Action, Pepco či Sinsay, pre ktoré tak pôjde o pomerne silnú konkurenciu. Približne tretinu z 18-tisíc produktov totiž Woolworth predáva za menej ako tri eurá.
S týmto konceptom sa chce diskont uplatniť vo viacerých tuzemských regiónoch. Ako uviedlo vedenie spoločnosti, už v prvom roku by chcelo v Českej republike a na Slovensku otvoriť minimálne 20 nových predajní.
„Kým ostatní obchodníci predajne zatvárajú a zamestnancov prepúšťajú, sme my vo výhodnej pozícii, ktorá nám umožňuje opak. Rastieme, vytvárame nové pracovné miesta, zachovávame šírku nášho sortimentu a za existujúce pracovné miesta ručíme,“ dodáva Woolworth.
Ak vám tento článok niečo dal, odmeňte ho. Nie lajkom, ale podporou. Pridajte sa k interez PREMIUM a získajte:
- 📰 Články bez reklám na interez, Odzadu, EMEFKA, Startitup, Fontech
- 📚 Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- 🎁 Prístup k exkluzívnym benefitom
Nahlásiť chybu v článku