Pred pár mesiacmi sa objavila správa, ktorá potešila mnohých fanúšikov známeho formátu. Hovorila o tom, že po najdlhšej prestávke vo svojej histórii sa oficiálne vracia na televízne obrazovky SuperStar. Toho času sa spomínalo, že nová česko-slovenská séria odštartuje na jeseň 2025. No vyzerá to tak, že sa situácia zmenila.
Populárnu spevácku šou SuperStar túto jeseň na obrazovkách Markízy a Novy neuvidíme, informuje portál Mediálne. Dôvod je zatiaľ neznámy.
Výrazné zmeny v koncepcii formátu
Spomína však slová PR manažéra Markízy Tadeáša Kurku, ktorý prezradil, že slovenská a česká televízia má ambiciózne plány a chce vyraziť s týmto projektom do miest.
„Plánujeme výrazné zmeny v koncepcii formátu – chceme, aby oveľa viac epizód prebiehalo naživo, v rôznych mestách po celom Slovensku a Česku. Cieľom je vytvoriť z týchto prenosov veľké, divácky atraktívne regionálne udalosti, ktoré tak budú ľudí spájať nielen pred televíznymi obrazovkami.“ A zrealizovať takýto nápad pravdepodobne nie je vôbec jednoduché.
Táto správa môže mnohých prekvapiť, keďže sa SuperStar nachádzala aj v oficiálnych vysielacích plánoch na tento rok. No realita je iná a v najbližších mesiacoch nové spevácke talenty hľadať nebudeme.
Fenomén, ktorý pred 20 rokmi zmenil slovenskú televíziu
Je to neuveriteľné, ale od odvysielania prvej série Slovensko hľadá SuperStar uplynulo už 20 rokov. Šou vtedy odštartovala Slovenská televízia a okamžite sa stala fenoménom. Na piatkové večery sa nedalo dovolať, obchody s plyšákmi praskali vo švíkoch a internetoví piráti zverejňovali zvukové záznamy finalistov.
Finálové kolá sledovali milióny divákov. Prvé kolo si pozrelo 1,5 milióna Slovákov, finále pritiahlo takmer 2 milióny. SuperStar sa stala najväčšou televíznou udalosťou svojej doby.
Prvá Superstar spôsobila na Slovensku hystériu
Historicky prvou slovenskou SuperStar sa stala rodáčka z Prešova, speváčka Katarína Koščová. Sľubnú spevácku kariéru veštili producenti a aj samotní porotcovia aj jej rivalke Martine Šindlerovej. Tá sa ale na čas stiahla z mediálnej pozornosti.
Ak by sme sa pozreli na komerčný úspech ostatných finalistov, tak najlepšie sa spomedzi všetkých darí Mirovi Jarošovi. Ten to najskôr skúšal u dospelého publika, napokon presedlal na tvorbu pre deti a táto poloha mu prirástla k srdcu.
Zaspomínajte si na SuperStar v našom článku.
Nahlásiť chybu v článku