Logá predstavujú dôležitú vizitku značiek, vďaka ktorej ich môžeme jednoducho rozpoznať. Preto je okrem kreativity dôležitá aj jeho funkčnosť či nápaditosť, aby sa nestratilo, ale naopak vyniklo v každej situácii. Spoločnosť IKEA sa práve kvôli tomuto rozhodla svoje logo pozmeniť.
Keď sa spomenie názov obchodného reťazca zaoberajúceho sa s predajom nábytku a bytového zariadenia IKEA, každému z nás sa v pamäti okamžite vynorí ich logo, ktoré je jednoduché, zapamätateľné a výrazné. Obrovské modré písmená vsadené do žltého oválu však môžu predstavovať problém na internete, kde sa nachádza množstvo farieb a práve žlto-modrá kombinácia môže medzi nimi zaniknúť.

IKEA sa rozhodla rozšíriť svoje internetové služby a s tým súvisí aj malá zmena loga. Odteraz budeme môcť na ich internetových fotografiách či videách vidieť logo IKEA v čisto bielom prevedení. Flexibilné biele logo bude odteraz neprehliadnuteľné. Pochádza z dielne reklamnej spoločnosti 72andSunny Amsterdam, ktorej sa podarilo vytvoriť toto jeho univerzálne prevedenie.
Posun vpred v digitálnej forme
Webovú stránku IKEA navštívilo už 2,5 miliardy ľudí. Veľké množstvo z nich prevažne prostredníctvom svojich smartfónov. Kvôli tomu sa spoločnosť rozhodla čo najviac uľahčiť nakupovanie a priniesť niekoľko vylepšení. Podľa portálu Fast Company, plánujú vypustiť rad experimentálnych aplikácií, ktoré budú pre ľudí ešte prístupnejšie.
Staré logo zostáva aj naďalej
IKEA má po celom svete až 422 kamenných obchodov. Napriek tomu sa v dnešnej dobe čoraz viac rozširuje nakupovanie online, cez internet. Súvisí to aj s faktom, že väčšina ich pobočiek sa nachádza na predmestiach a pre pohodlie je táto forma určite prístupnejšia. Na vývoji nového dizajnu sa pracovalo dva roky a je výsledkom spätnej väzby od predajní z celého sveta, uvádza portál Fast Company. Modro-žlté logo ním však nebude úplne nahradené a budeme sa s ním stretávať aj naďalej.
fastcompany.com
Zrezanú kožu prišíval na tváre, topila sa v hnise, stál pri prvej plastike penisu: Chirurg experimentoval s obeťami vojny
ANKETA: Nemá to tu čo robiť. Pýtali sme sa Slovákov, či nakupujú v ruskom reťazci MERE a čo si o ňom myslia
Odborníčka na dýchanie Petra Gaul: 60 až 80 % z nás nedýcha správne. Čo bude platiť večne, sú 3 zásady
Najslávnejšia krádež v histórii umenia. Mona Lisa zmizla na dva roky z Louvru, podozrivý bol aj Picasso
Na Slovensku otvorili unikátny obchod: Za pár eur tu nakúpite veci, ktoré inde zrejme nenájdete, čaká na vás aj prekvapenie
Za obed som platila 2 eurá: Bola som 21 dní v top exotickej destinácii a zapisovala si výdavky. Cena dovolenky ma šokovala
Pri natáčaní Priateľov strčil jazyk do úst Rachel a Monike. Jean-Claude Van Damme si vyslúžil prezývku „Van Zúfalec“
Kričal, že nechce zomrieť a vbehol do lesa: Zmiznutie Larsa Mittanka v Bulharsku sledujú milióny ľudí, hľadajú ho už 11 rokov
Namiesto 40 € vám stačí aj 7 €: Boli sme v Chorvátsku mimo hlavnej sezóny. Ceny pri tomto klesali, máme pre vás tajné tipy
Skutočná pravda o Matke Tereze: Chorým nedávala lieky, chcela, aby trpeli. Rakovinu tíšila maximálne aspirínom












Nahlásiť chybu v článku