Slovensko od stredy žije štvrtou fázou uvoľňovania opatrení prijatých v súvislosti s pandémiou koronavírusu a život sa tak v mnohých ohľadoch vracia do niečoho, čo môžeme zatiaľ považovať za nový normál. V mestách a obciach sa tak plnia napríklad letné terasy reštaurácií či pohostinstiev. Druhá najväčšia pivovarnícka skupina na Slovensku – Plzeňský Prazdroj – preto spúšťa veľkú kampaň, ktorou chce odmeniť zodpovednosť Slovákov v uplynulých týždňoch.
Pivovarnícka skupina Plzeňský Prazdroj spúšťa svoju novú kampaň pod názvom Prvé na Prazdroj, ktoré má poslúžiť ako pozvánka k postupnému návratu do normálu a poďakovanie ľuďom za zodpovedný prístup v uplynulých týždňoch, kedy na Slovensku platili prísne epidemiologické nariadenia. Plzeňský Prazdroj v rámci kampane pozýva ľudí na jedno pivo zdarma v ich obľúbenom podniku, a to na účet pivovarníckej skupiny, informuje Prazdroj v tlačovej správe.

Pivo na účet výrobcu
„V rámci kampane si budú môcť spotrebitelia od pondelka 25.5. počas dvoch týždňov vychutnať jedno pivo na náš účet vo svojom obľúbenom podniku. Konkrétny termín akcie si určí samotná prevádzka. Pôjde vôbec o najmasívnejšiu podporu v našej histórii, dotkne sa 4000 prevádzok naprieč celým Slovenskom,“ hovorí Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie Plzeňský Prazdroj Slovensko.
Kampaň má byť aj pomocou pre samotné podniky, ktoré za posledné týždne prežívali neľahké obdobie. „Posledné čísla ukazujú, že krízu neprežilo 35 podnikov. Aby sa k nim nepridávali ďalšie, v Prazdroji pripravujeme sériu aktivít na prinavrátenie spotrebiteľov do prevádzok,“ vysvetľuje Kubiš s tým, že prvá z aktivít je práve kampaň Prvé na Prazdroj.
Podľa informácií od tlačovej hovorkyne Plzeňského Prazdroja Zdenky Huňady bude kampaň prebiehať štýlom 1 + 1 zdarma. Pri objednávke jedného piva tak v rámci kampane Prvé na Prazdroj dostanete prvé pivo zdarma. O informácii o začiatku a dostupnosti kampane budú informovať vaše samotné obľúbené prevádzky.

Na ťahu sú ľudia
Po spustení štvrtej fázy uvoľňovania opatrení eviduje Plzeňský Prazdroj zvýšený dopyt piva zo strany prevádzok. „Dva dni po vyhlásení uvoľnení sme zaznamenali objednávky na 2100 hl piva. Priemerná prevádzka pritom počas celej letnej sezóny predá asi 34 hl piva,“ informuje Prazdroj v tlačovej správe. Podľa aktuálnych nariadení hlavného hygienika Slovenskej republiky môžu reštaurácie a pohostinstvá otvoriť aj interiérové priestory, kapacitne sú však obmedzené, a preto sú hlavným motorom stále letné terasy.
„Naštartovanie ekonomiky však bude významne závisieť najmä od ľudí, bez ktorých to nepôjde a tempa, akým sa budú vracať k spoločenskému životu. Veríme, že spotrebitelia podnikom vo fáze ich otvárania prejavia dôveru a prídu si so svojimi blízkymi opäť vychutnať skvelé pivo a jedlo,“ komentuje situáciu Kubiš.
Boli sme sa v Bratislave zaočkovať proti covidu bez registrácie: Rad nemal konca, ľudia vtipkovali o kukurici. Na toto sa pripravte
Urológ Ján Švihra: Vo vybraných prípadoch má obriezka stále veľký zmysel. Takto by mala vyzerať správna hygiena „tam dolu“
Brat za Brata zbiera údaje možno aj o vás. Redaktorka bola 21 dní v top exotickej destinácii, výdavky ju prekvapili
Objavili sme klenot, nikdy ste o ňom nepočuli: Prešli sme sa po najstaršom drevenom moste v Európe a navštívili unikát
Jednu chcel označiť horiacou cigaretou, inú zase zbil do bezvedomia. Čím bol Picasso väčší sadista, tým lepšie maľoval
Zrezanú kožu prišíval na tváre, topila sa v hnise, stál pri prvej plastike penisu: Chirurg experimentoval s obeťami vojny
ANKETA: Nemá to tu čo robiť. Pýtali sme sa Slovákov, či nakupujú v ruskom reťazci MERE a čo si o ňom myslia
Odborníčka na dýchanie Petra Gaul: 60 až 80 % z nás nedýcha správne. Čo bude platiť večne, sú 3 zásady
Najslávnejšia krádež v histórii umenia. Mona Lisa zmizla na dva roky z Louvru, podozrivý bol aj Picasso
Na Slovensku otvorili unikátny obchod: Za pár eur tu nakúpite veci, ktoré inde zrejme nenájdete, čaká na vás aj prekvapenie












Nahlásiť chybu v článku