foto: Good Girls Company

/ 1.1k / Michaela
Tvorcovia reklamných videí sa neštítia pred ničím. No tentoraz trafili poriadne vedľa...

Neviazaný sex a drogy. Pre niektorých tieto dve veci neodmysliteľne patria k sebe. Kolumbijská spoločnosť sa preto rozhodla staviť na jednu kartu a natočila reklamu, ktorá láka práve na tieto dva aspekty. Luxusná loď plná prostitútok hľadá 30 „odvážnych“ chlapov, ktorí by sa chceli zabaviť. Vlastne, už ani nie. Portál YouTube Good Girls Company bizarnú reklamu stopol.

Stačí si nakrátko pustiť vysielanie bežného komerčného kanálu a počas reklamného bloku nejednému z nás klesne IQ o pár priečok nižšie. Tvorcovia reklám sú pevne presvedčení o tom, že čím je reklama ujačanejšia a stupidnejšia, tým viac zaujme. No pre väčšinu zdravo uvažujúcich ľudí to má presne opačný efekt.

Spoločnosť Good Girls Company však posunula absurditu reklamy do úplne nového levelu. Vo svojom propagačnom videu hľadá 30 mužov, ktorí by mali chuť stráviť 4 dni v spoločnosti šesťdesiatich prostitútok, ktoré im budú k dispozícii po celú dobu na ostrove Caragena. To, že sa takáto zábava nezaobíde bez alkoholu a drog, je už len taká maličkosť. Samotní autori tohto počinu označujú nezabudnuteľnú dovolenku za „drug-friendly.“ Teda, priateľskú k látkam, ktorých distribúcia je vo väčšine vyspelých štátov jednoducho zakázaná.

Keď neviete čo od dobroty

Táto ponuka naozaj môže zaujať len mužov, ktorí nevedia čo so sebou. A tak sa potrebujú poriadne odviazať a odtrhnúť z bežnej reality. Spoločnosť im zabezpečí letiskový transfer, krásky ich síce neprivítajú chlebom a soľou, ale poriadnym sexuálnym večierkom na uvítanie, ktorého sa môže zúčastniť každý hosť. Na druhý deň dostane každý klient možnosť stráviť sladkých (či trápnych) 90 minút v spoločnosti šestnástich dievčat. Ak ešte nebudú mať dosť, na tretí a štvrtý deň sa môžu zúčastniť nezabudnuteľnej párty na luxusnej jachte určenej pre sto ľudí. A to všetko s jedlom, alkoholom, drogami, „slečnami“ a Dj-om. Má to len jeden háčik. V Kolumbii je prostitúcia (našťastie) zakázaná. A tak netrvalo dlho, kým video spoločnosti dostalo stopku.

Ktovie, možno i v tomto prípade účel svätí prostriedky a táto informácia sa dostane k zákazníkom, ktorí nemajú žiadne morálne zábrany. Len blázon by však veril, že pôjde o mužov bez záväzkov. Mnohých z nich možno doma budú čakať nešťastné ženy  s deťmi okolo krku, čakajúc, kým sa „otecko“ vráti z vyčerpávajúcej pracovnej cesty.

Pozri aj: Majú definovať ženskosť a krásu. V novej kampani značky Adidas sa objavila modelka s chlpatými nohami a neoholeným podpazuším, a reakcie sú otrasné

dailymail.co.uk, independent.co.uk


Komentovať (0)