Ilustračné foto: Unsplash

Ak navštívite predajne tohto známeho reťazca, môže na vás čakať prekvapenie.

Inovácie sú nevyhnutné prakticky v každej sfére moderného života. Nevyhýbajú sa im ani veľké obchodné reťazce, ktoré sa tiež neustále snažia zákazníkom ponúkať rôzne novinky, a to ako v sortimente, tak aj v rámci celkového zážitku z nakupovania. Nový experiment aktuálne skúšajú v Lidli a týkať sa má samoobslužných pokladní, informuje portál Dnes24.

Nejde o nedostatok zamestnancov

Podľa dostupných informácií Lidl v menej vyťažených hodinách testuje model, pri ktorom sú pre zákazníkov dostupné iba samoobslužné pokladne. Obsluhu takýchto pokladní vykonáva jeden zamestnanec, čím sa podľa reťazca zvyšuje efektivita práce ostatných ľudí v prevádzke.

„S nedostatkom zamestnancov nebojujeme. Tým, že obsluhu pokladní zaistí jeden zamestnanec, ostatní sa môžu venovať ďalším činnostiam, ako je doplňovanie tovaru, kontrolovanie čerstvosti a udržiavanie čistoty v predajni,“ povedala česká tlačová hovorkyňa Eliška Froschová Stehlíková. Tento model bol zavedený najprv u našich západných susedov, no podľa zistení portálu tvnoviny.sk sa s ním už môžete stretnúť aj na Slovensku.

Vo vybraných predajniach sú v zákaznícky najmenej exponovaných hodinách (spravidla v prvú a poslednú hodinu) primárne otvorené samoobslužné pokladnice,“ potvrdil slovenský hovorca Tomáš Bezák. Zatiaľ ide iba o testovanie a ak si to zákazník vyslovene vyžiada, bude mu umožnené tovar nablokovať aj na štandardnej pokladni. To isté platí v prípade, že sa pri samoobslužných pokladniach začnú tvoriť rady.

Uložiť článok

Najnovšie články