Foto: Screen (Youtube.com)

/ 26 / Zuzana Veslíková
Tvorcovia reklám sa snažia neraz zaujať rôznymi inováciami. Niekedy sa rozhodnú použiť známu osobnosť alebo keď ani to nezaberá, vymyslia zaujímavé spracovanie. Nie vždy to však vyjde podľa ich predstáv.

Hlavnou úlohou reklám je zaujať a presvedčiť diváka najmä o pozitívnej stránke výrobku. Neraz sa na tom podieľajú aj známe tváre. Stáva sa však, že prinášajú nové, zaujímavé spracovanie a žiaľ im to nevyjde úplne podľa ich predstáv. Pozrime sa na niektoré z nich. 

Jediné, čo mužom pomôže

Značka Dermacol vytvorila novú radu výrobkov pre mužov, ktorá im sľubuje jedinú záchranu. Na ich propagovanie natočili takmer dve minúty dlhý hudobný klip v spolupráci s kapelou No Name, Kristínou či Dávidom Gránským. Táto reklama sa určite nedá prehliadnuť a patrí k jednej z najvýraznejších tohto roka. Reakcie divákov na ňu sa značne líšia. No jednoznačne je chytľavá, o tom niet pochýb.

Smer Majster poriadok, ktorý vás zbaví každej škvrny

Ide o jednu z prvých reklamných kampaní Smer-u. Predstavili sa v nej Robert Fico a Monika Beňová, ktorí vám sľubujú nastolenie poriadku pomocou pracieho prostriedku – Smer Majster poriadok. Reklamu vytvoril známy slovenský podnikateľ a tvorca reklám HZDS a neskôr aj Smeru, Fedor Flašík.

Zajačik Azurit, ktorý sa ukrýva vo vašej bielizni

Kultový zajačik Azurit vystupoval v celej sérii reklám na aviváž. Choďte si ale pre istotu skontrolovať aj vašu bielizeň, kedže rád zaspáva tam, kde je všetko mäkké. Reklama svojim prevedením a spracovaním vyvoláva v mysliach divákov rôzne otázniky. Čo poviete vy?

Ďalšie premrznuté chúďa

Teplošky prinášajú prvú záchranu pred chladom v podobe malého, telového ohrievača, ktorý vás zahreje kedykoľvek a kdekoľvek. A chlad vás vďaka nim nezlomí. Autori reklamy však nezvolili najšťastnejší spôsob propagácie a rozhodli sa použiť nie celkom vhodne znejúci podtón, ktorý kontrastuje s vizuálnou stránkou reklamy.

Počúvajte všetky časti svojho tela

Spoločnosť Idelyn vytvorila reklamu na svoj výrobok Beliema na starostlivosť o zdravie intímnych partií v podobe zaujímavého grafického stvárnenia „štyroch roztomilých kamarátok“.

Nedôverujte ľuďom

Samdex vytvorila sériu reklám na bezpečné kufre Samsonite, ktoré určite ochránia vaše osobné veci. Dokonca aj pred ľuďmi, ako je Pierre. Nemusíte sa už teda báť, že by vaše veci zmizli alebo sa poškodili. Originálna reklama vás rozhodne pobaví.

Záchrana každého rande

Predstavte si, že zmeškáte stretnutie s vašim vysnívaným dievčaťom. Nech je už dôvod akýkoľvek, Kofola je tu pre vás a vždy vás zachráni. O tom, že Kofola zbližuje v každej situácii svedčí aj táto trefná reklama.

Bonus zo zahraničia

Uma Thurman sa okrem kultových filmov ako Pulp Fiction alebo Kill Bill predstavila aj v reklame na nápoje Schweppes. Musíme uznať, že je to vyšlo dokonale.

Pozri aj: Pretvoril staré sexistické reklamy tak, že vymenil mužské a ženské úlohy. Výsledok sa niektorým mužom nemusí vôbec páčiť



Komentovať (0)