Množstvo krajín naprieč celým svetom aktuálne bojujúcich s nebezpečným novým koronavírusom zavádza opatrenia a snaží sa presvedčiť ľudí, aby podľa možností nevychádzali von. V niektorých štátoch sa to však končí neúspechom, a tak najvyšší vládni predstavitelia neustále premýšľajú, čo by ľudí v bezpečí ich domovov udržalo. Zaujímavý a nesmierne kreatívny nápad nedávno predstavila dvojica študentov reklamy v Nemecku.
Heslá ako „zostaňte doma“ či ich rôzne ďalšie variácie využili takmer všetky štáty vo svete, v ktorých sa koronavírus šíri. Ako však presvedčiť miliardy ľudí, aby z bezpečia svojich domovov naozaj nevychádzali? To je otázka, nad ktorou si lámu mnohí členovia krízových štábov. Ako však najnovšie naznačil aj portál Bored Panda, môže to byť pomerne jednoduchšie, než sa na prvý pohľad zdá. Stačí ľuďom siahnuť na to, čo majú najradšej.
Zostaň doma, inak sa dozvieš to, čo nechceš
V súvislosti s karanténnymi opatreniami si milióny ľudí predplatili známe streamovacie služby, na ktoré obsahujú tisícky hodín obsahu v podobe filmov či seriálov. A práve nad spojením ponuky služiebh ako je Netflix a zákazom vychádzania sa zamyslela dvojica študentov prestížnej mediálnej školy Miami Ad School Europe v Nemecku.
Art directorka Seine Kongruangkit a copywriter Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo sa rozhodli vytvoriť špeciálnu kampaň, ktorá všetkých fanúšikov filmov a seriálov prinúti zostať doma. Ich produktom boli seriály z dielne streamovacej služby Netflix, ktorá patrí medzi tie najpopulárnejšie streamovacie platformy súčasnosti. A ako sa ukázalo, jednoduchý nápad dvojice študentov by celkom úspešný. Samozrejme, v prípade, keby došlo k jeho realizácii.
Nápad spočíval vo vylepení špeciálnych billboardov s logom Netflixu a vetou, ktorá by vyzradila dôležité pasáže deja známych seriálov či filmov. Pokiaľ by sa teda ľudia závislí na seriáloch či filmoch nechceli dozvedieť záver toho, čo majú aktuálne rozpozerané, museli by zostať v teple a bezpečí svojho domova. Jednoduché, ako facka, no nie?
Billboardy, citylighty aj video
Okrem billboardov a citylightov naprieč svetovými metropolami študetni vytvorili aj videokampaň a všetky zložky celého nápadu sa stretli s nemalým úspechom naprieč internetom. Z ich školského projektu sa tak v priebehu jedného večera stal internetový virál.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Projekt totiž vyzeral naozaj vierohodne a to až tak, že mnohí užívatelia na sociálnych sieťach si mysleli, že ide o skutočnú kampaň Netflixu. Došlo to až do takých krajností, že známa služba musela prostredníctvom profilov na sociálnych sieťach vysvetliť, že za ničím takým nestojí a ide len o školský projekt dvojice študentov. Samozrejme, za kreatívny nápad ich chválou taktiež nešetrila.
Love the Stay At Home message but #NoSpoilersFromNetflix.
These ideas are part of a student project — a creative idea, if we say so ourselves — but they’re not real and not from Netflix.
— Netflix US (@netflix) March 26, 2020
Ako by celá kampaň dvoch šikovných študentov vyzerala, si môžete pozrieť na obrázkoch nižšie. Myslíte si, že by niečo také ľudí naozaj presvedčilo zostať doma?
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Šialený Hitlerov megavlak: 5-hviezdičkový hotel na koľajniciach mal byť budúcnosťou dopravy, postaviť ho nebolo možné
Milan Bez Mapy po kauze s Nickom Papcunom: Svojich sledovateľov a ich peniaze si vážim. Vieme, ako sa to nestane vám
Nastúpila do autobusu a zmenila tým históriu. Rosa neuvoľnila sedadlo belochovi a stala sa symbolom boja proti rasizmu
Navštívili sme mimoriadne významné miesto na Slovensku celkom zadarmo: Pravdepodobne ste o ňom nepočuli
Beáta Jurík z PS: Fico poslal Putinovi vianočný darček. V stanovisku Slovenska chýba zmienka o územnej celistvosti Ukrajiny
Navštívili sme tradičné dedinské vianočné trhy aj so zabíjačkou. Stretli sme známych z detstva a ochutnali špeciality
Analytička Lauková o energopomoci: Dostane ju človek, ktorému zvýšili plat, dôchodcovia môžu mať problém
Miška a Denis zo Sexuálnej výchovy: Klitoris je oveľa väčší, ako si ľudia myslia. Toto urobte po každom pohlavnom styku
Ešte ho ani neotvorili, už nahnevali vodičov: Za tunelom Višňové nastáva zmena, mnohí vodiči majú hlavu v smútku
Bola vysušená 5 rokov doma v garáži a jej rodina si to nevšimla: Záhada úmrtia mladej ženy vám nedá spávať








Nahlásiť chybu v článku